Nieuwe Superb bestellen, wat niet te vergeten?

miel

Actief lid
Voegt het sound system veel toe? Heb standaaard Amundsen nu, wat zou voordeel van Columbus zijn?
 

TooTall

Forumguru
Ik heb een tijdlang een Octavia gehad met Amundsen, en vroeg me toen af "waarom zou iemand ooit een Columbus willen?"

Nu heb ik een Superb met een Columbus, en ik zou nooit meer terug willen. Ok, het systeem is zijn tijd eigenlijk voorbij, maar het past zoveel beter in de Superb...de Amundsen vind ik persoonlijk echt klein uitvallen...

De Superb is een grote auto, ik ben zeker geen audiofiel maar het Sound System heeft toch zeker zijn toegevoegde waarde. Als je af en toe kan genieten van een streepje muziek, is het aan te raden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kire

Actief lid
@Joske: post #15 afdekplaten koffer
in mijn auto zitten ze standaard. geen knop in het midden maar 2 afzonderlijke draaiknoppen links en rechts.
 

Joske

Forumguru
Wel zo was het in mijn O2 ook en in mijn F1 is dat ook zo, maar aangezien ik geen S2 heb.. kan ik het zelf niet controleren :D

zal eens opnieuw zoeken, @Kire bedankt ;)
 

Joske

Forumguru
maar het zou toch nummer 9 moeten zijn hoor, deze artikelnummer is zonder kleurcode er aan: 3T9868885

15093-15266-882.jpg
 

Joske

Forumguru
en deze is nummer 8 op de tekening van post 15, de zogenaamde opbergvakken:

xskoda_superb_2014_e47394c00d940c3644c454627e7fbe62_medium.jpg.pagespeed.ic.Il-cp7M4M-.jpg
 

Joske

Forumguru
dan weet je de artikelnummer é ;)

de laatste is zonder kleurcode, maar daar weet een dealer ook al genoeg mee.
 

Frank C

Forumguru
Bij zonneschijn is zonwering te prefereren boven sunset zeker bij dvd, ipad's op de achterbank. Sunset staat wel weer mooi, dus zou idd beide nemen.
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Idd sunset geeft de auto wel een zekere premium uitstraling maar is net te licht qua verduistering imo :jaja:
 

Kire

Actief lid
@Joske : post #28
ik zie nu dat het om een combi gaat :banghead:. Ik heb maar een gewone sedan. Volgende keer eerst goed lezen en dan :cheers:
 

Falcon

Donateur
Mwoah... er zit maar 105pk in zijn superb.. ik zou kiezen voor comfort en goede looks. 17 á 18 inch staat ook mooi.

Ik zou trouwens zeker de andere veren er onder laten zetten @030 .. informeer anders even bij @Antera (kan ze ook leveren) voor wat meer info.

Nog iets wat ik mis in jouw lijst .. is half of volledig leder.. zeker met kinderen is dit fijner schoon te houden en stof te zuigen.
 

CDK

Forumguru
Grotere inch maat wil niet zeggen dat je bredere banden moet nemen hè ;) ik heb ook maar 225 er onder zitten, dat is breed zat!
 
Bovenaan Onderaan