Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Stian

Actief lid
Tuning is een goed idee. Helaas kan de leasemaatschappij zich er minder in vinden. 50k km op de A2 met DSG gaat het winnen van 10k Km volgepakt op vakantie. DSG schakelt zelf snel terug dus zal het al met al wel acceptabel zijn. Tanks

Stian

Actief lid
Laatste bericht hierover. Vandaag met de passat 1.6tdi DSG gereden. Qua kracht en vermogen is het krap. De DSG zorgt met snel (terug)schakelen ervoor dat het in de praktijk best goed bevalt en je goed mee kan komen. De geluidsisolatie is goed, dus als ie van 7 naar 5 schakelt lijkt het niet alsof ie heel hard moet werken. Het is geen 2.0 maar het viel mij mee. Daarnaast super comfortabel, dus ik ga voor deze compromis.

BobTheFish

Actief lid
@Rolandd en @RobinPaardekam: gefeliciteerd en wat snel kunnen jullie al rijden zeg!

Moet zeggen dat ik daar wel een beetje jaloers op ben....

Heb zelf in week 19 besteld en er is nog niet eens een productieplek bekend.
Krijg alleen te horen dat het ergens in september gaat worden...
Bijkomend nadeel van dit verhaal is dat ik steeds meer opties aan het toevoegen ben :)

RobinPaardekam

Actief lid
@BobTheFish Ik weet ook niet waar het verschil in zit, maar mij hoor je niet klagen! :) Het enige dat de leasemaatschappij vertelde is dat er inderdaad een Simply Clever pakket danwel electrische achterklep is toegevoegd (ongevraagd) om de levering niet te vertragen, maar daar was PON volgens mij verantwoordelijk voor. Wat de levertijd betreft loop ik behoorlijk synchroon met @Rolandd: week 20 besteld, week 31 levering. Ik ben toch nog steeds wat sceptisch hoor: eerst maar eens zien of dat ook echt gaat lukken.

EHS

Actief lid
@Rolandd en @RobinPaardekam: gefeliciteerd en wat snel kunnen jullie al rijden zeg!

Moet zeggen dat ik daar wel een beetje jaloers op ben....

Heb zelf in week 19 besteld en er is nog niet eens een productieplek bekend.
Krijg alleen te horen dat het ergens in september gaat worden...
Bijkomend nadeel van dit verhaal is dat ik steeds meer opties aan het toevoegen ben :)

Hier precies hetzelfde. Bestelling ook eind april gedaan en nog steeds niet zeker wanneer rijden (zo goed als zeker week 38 dus zou echter in 1ste instantie deze week zijn).

Rolandd

Actief lid
@RobinPaardekam klopt, eerst zien dan geloven :-)

Even iets anders, ik heb op nog geen één enkele foto de originele achterlichten gezien. De foto's die er zijn en ook de modellen in de showroom hebben volgens mij allemaal de (optionele) LED achterlichten. Maar hoe ziet de standaard versie eruit? Deze optie heb ik niet genomen maar zou nu wel eens willen zien hoe ze er in werkelijheid uit zien.

BobTheFish

Actief lid
Ik zit er ook over te twijfelen om de type aanduiding / merk naam te laten verwijderen.

Tot nu toe op al mijn gekochte auto's gedaan en vind het persoonlijk mooier.
Logo verwijderen zal wat lastiger worden :)

EDIT:

@Rolandd: jij hebt toch ook een Businessline besteld? daar zit vanaf de Active de LED achterlichten standaard op.

Bovenaan Onderaan