Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

fastpeter

Forumguru
Kort en krachtig is het een dijk van een wagen opties heb ik al heel veel op de rs een paar zijn er nieuw bij gekomen.
ook demo model met 2.0 diesel 150 pk gereden, onderstel dcc is geniaal echter hij moet wel nog 2cm zakker om hem zo in de bochten mider te laten hellen want dat doet hij echt wel in lange snelle bochten Maar dat gaat antera regelen heb hem al gesproken net als toen met de rs meteen een perfecte set op maat gemaakt dat maakte de auto echt af demping was goed echter de veren net te week.

En zo is het nu met dcc ook op sport demping best sportief te noemen echter veren te week in snelle bochten en snelle stuur acties en op stand comfort is hij super week met een verlagings set van mark/Antera zal alles op schuiven dus comfort wordt normaal en normaal sportief en sportief lekker gummen geniaal die optie voor net geen 1000 euro beste wat je kan nemen werkt perfect

Tuulster

Forumguru
Dat gaat me wat ver... is een standaard Skoda set die ook in bijvoorbeeld de RS Octavia zit, zou ik niet willen vergelijken met die Halfords meuk dat altijd net niet past ....;);)

Lijkt mij wel mooi in combinatie met de verlichte voetenruimte en zwart alcantara interieur......

upload_2015-7-3_16-23-3.png

Giant

Forumguru
Ik heb de gebruikershandleiding gisteren uit gelezen:lezen: ik vroeg me al langer af waar de knop links van de ronde knop van de ventilatie toerental regeling van de climatronic uitvoering voor dient. De knop met de tekst 'REST', op het plaatje knop 'G'. Nu we dezer dagen in een hittegolf ondergedompeld zijn volstrekt irrelevant, maar na het boodschappen doen in de winter weer lekker je voorgewarmde auto instappen lijkt me best aangenaam, namelijk: 'Restwarmtefunctie in-/uitschakelen - na het uitschakelen van het contact wordt de motorrestwarmte gedurende circa 30 minuten voor het warm houden van het interieur gebruikt.:thumbsup:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    587,3 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:

andrehj

Forumguru
ik vroeg me al langer af waar de knop links van de ronde knop van de ventilatie toerental regeling van de climatronic uitvoering voor dient. De knop met de tekst 'REST', op het plaatje knop
Huh, maar heb jij al een S3 dan? Of vroeg je je dit af na het maken van een proefrit?

Octavia32

Forumguru
Inmiddels al weer gisteren gereden in de S3

Zo weer thuis,
Kleur was al goed zwart
Zitting perfect lekkere diepe zit en een hoop ruimte bij de benen.
Motor 2.0 tdi vond ik veel te lui, en voelde ook niet pittig aan.
DCC normal en sport vond het niet echt bijzonder, het is wel comfortabel rijden.

Stond ook op 18'' ipv 19'' bij het showroom model.
De front assist en alle andere hulp middelen in het hulp menu moest ik erg aan wennen omdat de adaptief cruise control wel erg vroeg ingrijpt zelfs als er niks voor je zit maar links voor wel.

Verder Denk ik dat je moet wennen aan alle nieuwe gadgets want je kunt op een goed gestreepte snelweg kilometers zonder handen rijden

Vond wel vreemd dat ik de olie temperatuur niet kon vinden.

De columbus is fenomenaal lekker groot en uitgebreid.

Ze vonden de mijne trouwens ook prachtig en zouden hem graag inruilen, hadden met deze velg combinatie nog niet zo laag gezien.

Ze zagen er duidelijk aan af dat deze auto netjes behandeld wordt

Dus ja wie weet.

CDK

Forumguru
@Dennis Nijholt, wij hebben ook nog de beschikking over een Fabia benzine met 140pk (gechipt) en die is gewoon erg rap, zo'n zware Superb heeft gewoon tussen de 170 en 200pk nodig om lekker vlot met het verkeer mee te komen IMHO

EHS

Actief lid
Ik mocht erbij zijn. Locatie was perfect (zag renners 2 keer voorbij komen), eten was goed.
Het was alleen erg warm (maargoed goed drinken en schaduw opzoeken).

Aantal keer nieuwe superb voorbij zien rijden.

Kortom een hele mooie dag!

Bovenaan Onderaan