Ik heb hem in het eggie gezien en het deed mijn hart echt niet sneller kloppen. Ik zweer het! Ik vind de Superb 2 toch echt nog steeds mooier. Maar ik vind de nieuwe Passat ook echt niet mooi. Allemaal veel te hoekig ofzo,ik weet niet wat het is. Het is net of mijn zoon ze getekend heb!Zag laatst een nieuwe Leon cupra in soort van baby blue.
Was idd een dikke wagen.
Maar totaal niet te vergelijken met een limousine als de Superb.
@s-line : ben je op de autorai geweest? Of heb je hem in het echt al eens aan een goed onderzoek onderworpen?
ging je hart toen niet een klein beetje sneller kloppen?
Het is echt een mooie wagen!
Dat zou wel balen zijn, om die 20% maak ik mij minder druk. Sommige uitvoeringen worden 21%, en dan is het tientjeswerk.Ik kom net bij de presentatie van de hatchback in Hoogland terug. Staat me daar een verkoper een verhaal te vertellen dat Nederland voor dit jaar 400 productieplaatsen aan hatchbacks toegewezen gekregen heeft en dat die allemaal verkocht zijn. Nu bestellen is dus volgend jaar rijden is dus geen 20% bijtelling meer. Er zouden nog wel een aantal combi's nog dit jaar op kenteken kunnen. Kan iemand dit verhaal van de voor 2015 uitverkochte hatchbacks bevestigen of liever ontkennen?
Ik heb hem in het eggie gezien en het deed mijn hart echt niet sneller kloppen. Ik zweer het! Ik vind de Superb 2 toch echt nog steeds mooier. Maar ik vind de nieuwe Passat ook echt niet mooi. Allemaal veel te hoekig ofzo,ik weet niet wat het is. Het is net of mijn zoon ze getekend heb!![]()
In Apeldoorn staat ook de 1.4 TSI 150 pk bij de dealertGa vrijdag naar dealer. Heb begrepen dat in Nederland alleen de 2.0 TDI versie is geleverd. Had graag ff in de 1.4 tsi 150pk willen rijden. Ben benieuwd naar de standaard wegligging en of het verlaagde onderstel vergelijkbaar is met de sportstand. Nog ff geduld hebben
Ik ga daar eens kijken als m'n huidige Octavia in de buurt van de 300.000km gaat komen, tegen die tijd zijn de kinderziektes eruit, is er misschien wel een hoop BPM af, en is m'n spaarrekening misschien voldoende gevuld. Ik ben wel zeker geinteresseerd in die combi (ben zowiezo combi-fan).Vinden jullie het ook zo verdacht stil op het Superb III Combi forum?? Zijn dat de eerste voortekenen?
Om weer een wat ouder onderwerp aan te snijden.. Gisteren ontving ik mijn 2 VIP-kaarten voor Grand Depart op 4 juli in Utrecht incl. parkeerkaarten. Hebben anderen nu ook post ontvangen van Skoda Communicatie? Dit betekent dan dus dat ik inderdaad bij de eerste 50 bestellingen zat?
Ik kom net bij de presentatie van de hatchback in Hoogland terug. Staat me daar een verkoper een verhaal te vertellen dat Nederland voor dit jaar 400 productieplaatsen aan hatchbacks toegewezen gekregen heeft en dat die allemaal verkocht zijn. Nu bestellen is dus volgend jaar rijden is dus geen 20% bijtelling meer. Er zouden nog wel een aantal combi's nog dit jaar op kenteken kunnen. Kan iemand dit verhaal van de voor 2015 uitverkochte hatchbacks bevestigen of liever ontkennen?