Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

ertromp

Forumguru
Vandaag al bij mij op de inrit :D

IMG-20150624-WA0005.jpeg

Staat toch niet verkeerd hè zo'n 150pk 2.oTDI Style Businessline!!

De achteruitrijcamera. Pas op voor de Benz

20150624_182452.jpg

Het adaptieve onderstel. EEN MUST HAVE!!!!

20150624_183302.jpg

IMG-20150624-WA0008.jpeg

De front assist radar netjes in de gril weggewerkt

20150624_191347.jpg

Columbus 2.0 met Wifi mogelijkheden en ingebouwde simkaart slot

IMG-20150624-WA0010.jpeg

Ook van de achterkant niet verkeerd

20150624_183245.jpg

Mooie auto maar met een beetje motor en opties toch wel wat duurder als die € 27.790 :nailbiting:

Voor de techneuten: nog steeds R134a

20150624_191354.jpg

Der Einser

Forumguru
Ik vind hem in het zwart toch niet helemaal tot zijn recht komen.
En die wielen zijn echt te klein hoor. Kan echt niet op zo'n slagschip.

ertromp

Forumguru
Mooi plaatjes hoor!:jaja:

Alleen.... Waarom is ACC een must have?
Heb je ook zonder gereden dan?
Let wel het is geen ACC maar DCC. De verschillen in rijgedrag zijn enorm te beïnvloeden middels het DCC systeem en afhankelijk van wegomstandigheden of rijvoorkeuren aan te passen. Zowel in een 1.4TSI zonder gereden en met de 2.0TDI met de voorziening en wat een verschil!!! Ook als je de standen varieert in de auto merk je duidelijk verschil. Altijd doen die optie is echt die €950,- waard en ik vindt het weinig geld voor zo'n onderstel.

Tuulster

Forumguru
Oké, beide gereden dus!

Helder verhaal, Helaas laat het budget geen enkele rek meer toe :troost: , ik zal het zonder moeten doen (maar met heel veel andere lekkere dingen):D

Der Einser

Forumguru
Ik wil liever zonder DCC en zelf een prima verlaagd KW onderstel eronder knallen!
Tevens voor de looks en rijeigenschappen

ertromp

Forumguru
Ik wil liever zonder DCC en zelf een prima verlaagd KW onderstel eronder knallen!
Tevens voor de looks en rijeigenschappen
Je moet echt een keer rijden met een dergelijk onderstel. Er is op de diverse wegdekken zo mooi mee te variëren.
Hopelijk is er een combi te maken van producten van toeleveranciers en het DCC systeem of komen de onderstel fabrikanten zoals H&R en KW en noem ze maar op moet dempers/veren die op het DCC systeem aangesloten kunnen worden.

UserNick

Nieuw lid
Ik vind hem ook in 't zwart mooi, arme man hier vol trots z'n auto laat zien.
Sterker nog bedankt voor de foto's, inderdaad de velgen mogen zo groot als mogelijk maar op welke auto ook niet.

Super wagen!

ertromp

Forumguru
Ik vind hem ook in 't zwart mooi, arme man hier vol trots z'n auto laat zien.
Sterker nog bedankt voor de foto's, inderdaad de velgen mogen zo groot als mogelijk maar op welke auto ook niet.

Super wagen!
Nee niet mijn auto hoor :cry:
Ik ga wellicht tzt over naar de Spaanse pepers uit de VAG stal :D Oei als me dat maar geen ban oplevert hier :deuk:
Heb de ruimte gelukkig niet nodig (meer)

Tuulster

Forumguru
Dat had ik al ingeschat inderdaad:D
Hé, en smaken verschillen hè! Zwart is nou eenmaal niet mijn kleur.

Ps. Zwart is ook geen kleur, net als wit trouwens;)

superbia

Forumguru
Ik heb zelf het 'verlaagde onderstel' in de configurator staan, zou dat overeen komen met DCC op sport? Ik hoop die 950,- liever aan andere frutsels als sunset, verwarmde voorruit, 18" en andere onbenulligheden te besteden. ;)

Giant

Forumguru
Ik kom net bij de presentatie van de hatchback in Hoogland terug. Staat me daar een verkoper een verhaal te vertellen dat Nederland voor dit jaar 400 productieplaatsen aan hatchbacks toegewezen gekregen heeft en dat die allemaal verkocht zijn. Nu bestellen is dus volgend jaar rijden is dus geen 20% bijtelling meer. Er zouden nog wel een aantal combi's nog dit jaar op kenteken kunnen. Kan iemand dit verhaal van de voor 2015 uitverkochte hatchbacks bevestigen of liever ontkennen?

s-line

Forumguru
Ik vind hem in het zwart toch niet helemaal tot zijn recht komen.
En die wielen zijn echt te klein hoor. Kan echt niet op zo'n slagschip.
En toch ben ik er op 1 of andere manier helemaal niet kapot van. Mijn hart ging van de Superb 2 echt sneller kloppen toen die uit kwam dat is nu zeker niet het geval. Duurt het nog langer voor ik weer terug kom naar Skoda!;)
Ben het met @ertromp eens, dan zou ik toch maar bij Seat gaan shoppen momenteel,als ik perse VAG zou willen blijven rijden.

Der Einser

Forumguru
Zag laatst een nieuwe Leon cupra in soort van baby blue.
Was idd een dikke wagen.
Maar totaal niet te vergelijken met een limousine als de Superb.
@s-line : ben je op de autorai geweest? Of heb je hem in het echt al eens aan een goed onderzoek onderworpen?
ging je hart toen niet een klein beetje sneller kloppen?

Het is echt een mooie wagen!

Bovenaan Onderaan