Gunner
Forumguru
Toevallig wel jahebben jullie het geluid uitstaan? hij benoemd alle kleuren in het filmpje![]()

Toevallig wel jahebben jullie het geluid uitstaan? hij benoemd alle kleuren in het filmpje![]()
Ik vind hem in het zwart toch niet helemaal tot zijn recht komen.
Let wel het is geen ACC maar DCC. De verschillen in rijgedrag zijn enorm te beïnvloeden middels het DCC systeem en afhankelijk van wegomstandigheden of rijvoorkeuren aan te passen. Zowel in een 1.4TSI zonder gereden en met de 2.0TDI met de voorziening en wat een verschil!!! Ook als je de standen varieert in de auto merk je duidelijk verschil. Altijd doen die optie is echt die €950,- waard en ik vindt het weinig geld voor zo'n onderstel.Mooi plaatjes hoor!
Alleen.... Waarom is ACC een must have?
Heb je ook zonder gereden dan?
100% eens! lijnen komen veel minder mooi uit. Volgens mij moet je een lichte kleur hebben.
Je moet echt een keer rijden met een dergelijk onderstel. Er is op de diverse wegdekken zo mooi mee te variëren.Ik wil liever zonder DCC en zelf een prima verlaagd KW onderstel eronder knallen!
Tevens voor de looks en rijeigenschappen
Nee niet mijn auto hoorIk vind hem ook in 't zwart mooi, arme man hier vol trots z'n auto laat zien.
Sterker nog bedankt voor de foto's, inderdaad de velgen mogen zo groot als mogelijk maar op welke auto ook niet.
Super wagen!
En toch ben ik er op 1 of andere manier helemaal niet kapot van. Mijn hart ging van de Superb 2 echt sneller kloppen toen die uit kwam dat is nu zeker niet het geval. Duurt het nog langer voor ik weer terug kom naar Skoda!Ik vind hem in het zwart toch niet helemaal tot zijn recht komen.
En die wielen zijn echt te klein hoor. Kan echt niet op zo'n slagschip.