Dennis Nijholt
Forumguru
Klopt is te klein
die opmerking had ik nu NIET verwacht séNiet te klein, maar Veeeeels te klein
Dat lijkt me een prima maat. Je houdt tenminste nog wat rubber over. Ziet er netjes uit, en het is comfortabeler en zuiniger dan 18" of nog groter. Tevens worden de velgen voldoende beschermd tegen stoepranden en potgaten.Hier nog een paar foto's van een Quarz Grey
![]()
![]()
De schrijver van het artikel vind de 17" wielen te klein i.c.m. de rest van de auto. Wat is jullie mening?
Hmm ik heb mijn Style BL al besteld. Voor € 400 meer upgrade je naar de 18" velgen.
Maar zou ik nog een wijziging kunnen doen in de bestelling? En de vraag is ook wat de leasemaatschappij er voor gaat rekenen. 18" banden zijn ook weer duurder en die kosten worden natuurlijk ook doorgerekend.
@LexLichtmetaal, € 18 voor één inch meer, tja dat is wel veel geld. Mijn werkgever leased zelfs voor 60 maanden (5 jaar) of 180.000 km, wat het eerst komt. Dan wordt het wel een duur grapje allemaal. En net zoals jij al zegt, de koek is op. Mijn doel was om goedkoper te gaan rijden dan mijn huidige lease auto, dat is al niet gelukt :-)
Maar a.s. donderdag avond ben ik uitgenodigd door mijn dealer (van Udenhout in Veldhoven) om te komen naar de introductie avond. Ik zal het eens met hem overleggen wat er nog mogelijk is.
Bedankt voor de feedback, ik merk dat de wielmaat een leuke discussie opwekt :-)
tsja als ik van m'n werkgever een lease S3 mocht uitzoeken en er mochten alleen maar OEM wielen onder dan kwam er 19" onder, dat staat netjes en is nog onopvallend. Als hij van mezelf was zou ik eens een setje 21" gaan passen denk ik![]()