Ook hier de kaarten gisteren mogen ontvangen. Ben denk ik net als
@fastpeter een van de weinigen die geen 20% versie heeft uitgezocht. Dan maar iets meer in de bijtelling (eigen zaak).
(Wat altijd nog minder zal zijn dan de 335i touring).
Ik hoor na ruim 1500 berichtjes in dit topic nu eindelijk een paar negatieve reacties over de looks van de nieuwe SuperB en dat werd tijd
Weinig auto's worden door iedereen mooi gevonden, of de auto dan wel of niet mooi IS, laat ik in het midden.
Over smaak valt niet te twisten en dat is maar goed ook. Ik lees dat
@Bakkertje zeer blij is met zijn Passat en daar ben ik heel blij om, want dat is ook een hele mooie auto.
Ben dit jaar naar de RAI geweest, voornamelijk voor de Passat, maar toen ik de S3 IRL zag, werd een paar dagen later de handtekening gezet. Of dat verstandig is gaan we de komende jaren zien
Op advies van de verkoper juist niet de 1.8 benzine gekozen, maar de 1.4 ACT benzine. (de 280 pk benzine vond ik dan weer een beetje overdreven, omdat de auto primair door mijn vrouw gebruikt zal gaan worden. Als dit onze enige auto was zou ik zeker voor de 2.0 gegaan zijn

)
Hogere inruilwaarde, (iets) lager verbruik en volgens hem prima prestaties waren de argumenten om voor de 1.4 te gaan.
Wel grappig dat ik van de dealer onlangs vernomen heb dat toen ze met de verschillende benzine versies hebben proef gereden (volgens mij ergens in Italië) dat ze de andere benzine versies in hun ogen overbodig vonden..