Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Helaas geen filmpje gemaakt. Was heel subtiel en liep door in de deuren. Je zou het eigenlijk in het donker moeten zien om het echt goed te kunnen beoordelen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

superbia

Forumguru
Thanks @Tuulster , jammer dat ze in het filmpje alleen zo'n enorme inzoom laten zien. Ik vind het nu best heftig over komen, maar kan me heel goed voorstellen dat het juist erg fraai is als het de hele auto rond loopt. Hopelijk zit het op de auto die ik proef ga rijden, kan ik er even mee spelen. :-)

UserNick

Nieuw lid
Thanks @Tuulster , jammer dat ze in het filmpje alleen zo'n enorme inzoom laten zien. Ik vind het nu best heftig over komen, maar kan me heel goed voorstellen dat het juist erg fraai is als het de hele auto rond loopt. Hopelijk zit het op de auto die ik proef ga rijden, kan ik er even mee spelen. :-)

Ik denk dat het er wel op zal zitten, ik heb het zelf ervaren maar het zeker niet storend. Sterker nog, het geeft een beetje een huiselijk gevoel omdat je het zelf kunt instellen (misschien zelfs ook uitzetten).

Tuulster

Forumguru
Naar ik begrepen heb zijn het drie verschillende kleuren mogelijk (wit, blauw, groen) en kun je delen aan en uit zetten ( portieren, dashboard).

Ik weet niet of het dimbaar is maar denk van wel, aangezien op mijn huidige Sub II de voetenruimte verlichting ook al dimbaar is.....

Tuulster

Forumguru
Op onderstaande foto zie je de lichtlijn beter maar dan in het wit en het is nog licht buiten....:(:D
Volgens mij erg subtiel, zeker in wit.

upload_2015-6-22_9-58-57.png

Bijlagen

• upload_2015-6-22_9-54-18.png
    upload_2015-6-22_9-54-18.png
    318,8 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
@Gunner Volgens mijn informatie komt de 1.4 TSI bij Hoogenboom in Spijkenisse te staan aanstaande donderdag.
Bel anders even met de verkoopadviseur Hans Evers (T +31 181650671 • M +31 655842863). Hij geeft aan dat ze er 1 in de showroom krijgen en 1 als demo

Bovenaan Onderaan