1941 is de huidige versie. Echter, zoals mijn ervaring, moet er een “probleem” zijn voordat ze willen, of mogen, bijwerken. En daar zit onderling best verschil in tussen de garages. De een doet moeilijk, de ander niet. Binnenkort 1969 als het goed is.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in als het om een garantie geval gaat. Maar als ik het goed begrepen heb heeft @ecvh het afgesproken bij een koop. Dan zou men in mijn ogen dit toch gewoon moeten uitvoeren, ook al kost het hun dan geld.Puur een centen kwestie. Ze krijgen vanuit PON (of fabriek) alleen vergoeding bij problemen die ze proberen te verhelpen met een update. Dan kijken ze in het systeem welke code ze kunnen koppelen aan het probleem. Maar als ze dat niet kunnen dan kunnen ze niet zomaar “voor de leuk“ gaan bijwerken..
nu is het wel zo dat de software door mensen hier gedeeld wordt met elkaar.
...
Zal er na deze wijzigingen eens een aantal dagen mee rijden en jullie op de hoogte houden van de bevindingen.
Ps. Heb een usb-c stickje met de laatste kaarten al een weekje in het eerste usbslot (dichtst bij de pook) zitten, nog geen veranderingen te zien. Na hoeveel weken wachten kan ik conclusies trekken?
Pps. Usb stickje even disconnected totdat ik de reboot issues heb opgelost is misschien geen heel slecht plan