Antera
Donateur
@Chrisjemol @Detlev als je na de update nog deze klachten hebt is de headunit defect. Komt zelden voor maar al meer van deze tegen gekomen dat 1941 dit probleem niet oploste
Kun je navragen of ze alle andere modules ook geupdate hebben? Waaronder je OCUIK draai op 1941krijg altijd de laatste update. Alleen blijft dat kreng moeilijk doen. Nu 3 maand serieus op mijn tanden bijten. Hoofdstuk wordt dan afgesloten. Jammer wel voor de volgende eigenaar. Ik zou hem heel graag bij een dealer laten. Heeft die toch 1 jaar garantie bij aankoop
Dito, frontcamera is nog net in garantie geupdate en alles sores is verholpen, geen storingen meer, een enkele keer de frontassist als het koud en/of vochtig is, maar dat is ook weer net zo snel weg.Een dag of 10 verder, en na de update naar 1941 eigenlijk geen problemen meer gehad met het infotainment. Eén keer een foutmelding op de frontassist gehad, maar die was ook snel weer weg. Het lijkt dus een verbetering.
Dit is wel een primeur. 1969 moet standalone nog uitkomen voor Skoda! Ik denk dat het een eenmalig iets zal zijn. Heb je de front camera tpi al gehad?Sinds afgelopen dinsdag de nieuwe wagen met versie 1969,maar vandaag sloeg het systeem al vast...... Cameravlak vies?........... Nadat de auto een half uur uit had gestaan bij klant nummer 2, werkte de boel weer.....