Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

JeSko

Forumguru
Heb mezelf ook eens aangemeld op het Volksforum, is toch nog wat activiteit, en vooral heel veel getuned goed te zien, heerlijk!
 

s-line

Forumguru
Tsja je word ouder en je wil hoger zitten.............:dankje::deuk:
Grappig dat je het zegt maar er zit al een schroefset op dus…
Maar vooral om lekker met zijn alle af en toe weg te kunnen en af en toe ergens een korte trip of rondreis te kunnen maken. En op kamperkenteken kost hij niets meer als de Audi per maand
 

EdK

Forumguru
maar er zit al een schroefset op dus…
Ja maar dat had je nodig omdat je anders meteen trappetje had moeten instappen door je korte beentjes.
Maar blijft punt dat ondanks de verlaging je toch hoger bent gaan zitten, een STUK hoger...:D:koffie:
 

s-line

Forumguru
Gaat er een auto weg dan @s-line ? Dacht trouwens al dat deze lager lag dan standaard, kan ie nog lager? ;)
Ja de Audi gaat er waarschijnlijk op ingeruild worden. Is een heerlijke prachtige auto alleen voor ons niet echt praktisch. De jongens zitten met hun kop tegen het dak nu en we hebben nu ook een hondje die ik niet op de achterbank wil hebben in de Audi. Dus is een bus een mooie praktische ruime oplossing en we kunnen er ook nog eens een weekendje mee weg.
Ja hij is inderdaad al een stuk lager als standaard en zou zo te zien ook nog een stuk verder kunnen maar de set is aardig ingevreten dus verwacht niet dat hij nog gangbaar is om hem te verstellen. Ik weet ook niet wat voor merk er onder zit. Het zit er zo te zien al een tijd op….
 

JeSko

Forumguru
Klinkt logisch, benieuwd wat je er van gaat maken, ik heb al wel eens aangepaste Touran/transporter gezien, valt echt wel dik te maken.
 

brepus13

Forumguru
Ook even goed de gemeentelijke APV checken hoe ze de recreatie voertuigen zien. Veel gemeentes maken verschil op basis van afmeting waarbij een VW bus als personen voertuig gezien wordt wat qua parkeren geen probleem oplevert. Maar is niet overal zo.
 

s-line

Forumguru
Ook even goed de gemeentelijke APV checken hoe ze de recreatie voertuigen zien. Veel gemeentes maken verschil op basis van afmeting waarbij een VW bus als personen voertuig gezien wordt wat qua parkeren geen probleem oplevert. Maar is niet overal zo.
Hij staat op mijn eigen erf dus dat mag geen probleem zijn
 
Bovenaan Onderaan