Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

s-line

Forumguru
Dat kan ook…. Maar papa staat wel op zijn werk wielen voor hem op te knappen en shiny zwart te spuiten. Dus daar heeft hij dan wel mazzel mee
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
ff off topic vraag

Zijn ze alweer eens klaar daar met die rotondes voor Aalsmeer ? @s-line
Mot binnenkort weer ff voor een onderhoud in dat dorp zijn...... en vorige keer moest ik alle kanten op behalve de goede...
 

s-line

Forumguru
Ja ze zijn weer open sinds 2 weken. Nog niet helemaal af maar wel open!
Was inderdaad een chaos hier de laatste tijd
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

s-line

Forumguru
Vandaag weer ff de jaarlijkse APK keuring laten doen! Weer met vlag en wimpel geslaagd! Voor het 4e jaar op rij!
Ze waren onder de indruk (elk jaar trouwens) van hoe de auto erbij staat….:tegek:
1 tip van ze… er moet eigenlijk een 2.0 16klepper ABF in!;)
 

Bijlagen

  • 147C3921-9839-4DDF-B3ED-46D8C0DBDC57.jpeg
    147C3921-9839-4DDF-B3ED-46D8C0DBDC57.jpeg
    145,4 KB · Weergaven: 86

JeSko

Forumguru
Netjes! Staat de auto ook op een "keuringshoogte" op die foto? Of hoe gaat dat in Nederland?
 

Kanerr

Forumguru
ABF is leuk maarja de prijzen gaan nergens over :sterretjes:

je kan beter een 1.8T pakken, veel leuker en zowaar plug and play
 

s-line

Forumguru
Ja dat kan ook @Kanerr
Maar ik hoop eigenlijk om iets van een schade Ibiza cupra of golf 3GTI te vinden en dat ik dan alles kan ombouwen.
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
De auto staat gewoon zoals hij altijd staat. Hij is op de foto alleen net uit zijn veren opgetild geweest dus daarom staat hij wat hoger blijkbaar. En hij gaat bij hun op een lage auto remtestbank, dan hoeft hij niet op de diepe rollen die ze voor een standaard auto gebruiken
Verder zeiden ze niet eens iets over de uitlaat maar dat ik hem daar naar binnen hoorde rijden vond ik het ook wel mooi en acceptabel.
Maar op de weg krijg ik nog wel eens boze gezichten
 

JeSko

Forumguru
Jullie hebben echt geluk qua keuringen in NL, geen gedoe zoals hier! Benieuwd naar de eventuele verdere aanpassingen.
 

s-line

Forumguru
Dat is alleen nog maar een wens hoor, op zich bevalt hij nu ook nog en heeft nog maar 88k op de teller.
Afgelopen jaar heb ik er maar 1500km mee gereden…:sterretjes:
 

JeSko

Forumguru
Ik had maar het achtvoudige aan km's in een daily, dat is zowat hetzelfde, kan mezelf eigenlijk ook al beter een oude VW ofzo aanschaffen, met de weinige km's die ik nog maak, in die Cactus past ook gewoon meestal alles!:nailbiting:
 

s-line

Forumguru
Wij rijden sinds Corona nog zo weinig met de auto, dat het eigenlijk zonde is dat ze er staan! De Audi heeft ook nog maar 11k gelopen in bijna 2 jaar. Wij fietsen allebei naar het werk en doen boodschappen lopend of op de fiets, ik woon net naast het centrum met alle winkels die we nodig hebben.
Ik zit soms ook wel te denken om de cabrio er uit te doen en dan misschien een scooter erbij ofzo.. maar aan de andere kant word ik ook altijd weer zo blij als ik hem dan pak!:lezen:
 

JeSko

Forumguru
Idem hier hoor! Mijn vrouw pakt nu 4 keer in de week de Citroën mee naar het werk, die doet krap 5000 km per jaar, ik pak de Superb alleen nog voor ritjes boven de 10 km, die gaat dit jaar geen 8000 km halen want mijn schoonmoeder heeft zelf terug een auto, ritjes Antwerpen vervallen compleet nu. Wat rest er dan nog? De Superb staat hier maar te staan maarja, word er net zoals jij met je Golf zo blij van als ik er nog ens met rijden kan. Ik zit ook meer op de fiets dan in m'n auto. Zonde ook hier. Beetje aan het denken wat ik zou kunnen doen, eerlijkheidshalve besef ik wel dat IK eigenlijk zelfs geen eigen auto meer nodig heb, fiets naar men werk en doe de kids te voet naar school.

Scooter heb ik vroeger nog gehad, ik had destijds een Yamaha Aerox, Valentino Rossi edition, betaald van vakantiejobs en bijklussen, met aangepaste zuigers, Stage6 uitlaat, al het zwart professioneel wit laten spuiten, dik ding destijds, coolste scooter van de regio, kwam ook goed mee met zen top van +-120 :itwasntme:

Heb er ergens nog wel foto's van liggen, is een keertje terugzoeken en posten hier, wat een vrijheid had ik op dat ding destijds, 16 en de wereld aan je voeten met dat ding haha.
 

EdK

Forumguru
Ben ik dan één van de weinige die nog steeds kilometers vreet ?

Met de Fab3 drai ik toch nog minimaal een 10 tot 15K per jaar tijdens de covid periode.
En met de Caddy van de baas nog eens een 30 a 40K het afgelopen jaar...
En voor de Covid is dat toch zeker nog een 10 tot 20K meer....
 

JeSko

Forumguru
Wat een dikke foto joh :shocked:

Toevallig gevonden op het Volksforum, leek me een knap forum, maar intussen wat stil geworden zie ik?:pieker:

DSC_6416-1groot2-2.jpg

Wil ook wel eens zo'n rollende shots van de mijne, oogt knap want hij zakt al rijdend nog meer:thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik zit al jaren op 14-15k per jaar, en door corona eigenlijk wat meer woon-werk (moest vaker wisselen van werklocatie), maar voor hobby en dergelijke minder km's, dus netto eigenlijk geen verschil.
 
Bovenaan Onderaan