Nieuwe Octavia I besteld!

Wallie

Lid
Zag trouwens dat ie bij Skoda nu voor maar 17.995,- in de prijslijst staat, superprijs voor zo'n auto zou ik zeggen!
 

Mark

Banned
:ot:De gas-installatie kan alleen op de 1.6 16 klepper. De gas-installatie kost 1999 euro dat is bijna 300 euro goedkoper dan bij Skoda, en inclusief 3 jaar garantie.
Er zijn 4 tank inhouds mogelijk, en 3 inbouwplaatsen.
53 liter op de plek van het reservewiel, 63 liter en 69 liter onder de auto, en 70 liter dwars achter de achterbank. Deze laatste optie kan alleen bij de vijfpersoons uitvoering.
Met de huidige benzineprijzen ben je al onder de 10.000 km voordeliger onderweg.
Je koop de meeste 'luxe'uitvoering met gas-installatie, voor 15.000 a 16.000 euro. Dat is dan zonder andere opties.
Je moet er natuurlijk mee willen rijden, er zijn nogal wat mensen die vooroordelen hebben tegen het merk Dacia.

Tja, ik heb mijn Dacia MCV nu ruim een half jaar en ben er zeer tevreden van.
Wat de andere ervan vinden intresseerd me geen reet!
Hier in België rijden er al een aantal rond als Taxi, in Frankrijk en Duitsland worden ze ook masaal gebruikt door de hulpdiensten (brandweer/politie).
Intussen ook vollop aan het overwegen om op LPG te gaan rijden, de 1.6 16V motoren doen dit probleemloos.
Waar je bij sommige merken je garantie kwijt speelt als je op gas overschakeld blijft deze bij Dacia gewoon doorlopen.

On-topic; proficiat met je aankoop van je O1!!
 
ik zie die dacia's hier ook veel als taxi, bedrijfswagen, etc.
in de showroom zag 'ie er prima uit (ik was nlangs bij een renault dealer verzield geraakt met onze 2e auto)
 
Bovenaan Onderaan