Nieuwe Octavia I besteld!

EIndelijk een gloednieuwe Skoda! Toch maar weer voor de Octavia I gegaan. Dealer wist me te vertellen dat Skoda nog dit jaar ophoudt met fabriceren van dit wereldwonder.
Nu nog even snel profiteren dus van al die opties in een gloednieuwe auto voor nog geen 18 mille!
 
02 is voor doetjes!
en voor mensen met teveel geld natuurlijk, maar ook een hele mooie bak

G3 installatie moet nog besteld, wat duurt dat lang zeg!
 

hekko

Lid
BTW: SkodaEst: gefeli met je aanschaf. Octavia I is inderdaad een klein wonder en 26x mooier dan een Octavia II! :545:

Heb je wel gecontrolleerd of-ie start, voor je hem kocht? : )
 
sorry, maar Dacia is 1) lelijk 2) van Renault en dus niet6 te vertrouwen en 3) zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.

tja, hij startte, maar ik krijg een andere, want wilde een andere kleur
 

hekko

Lid
sorry, maar Dacia is 1) lelijk 2) van Renault en dus niet6 te vertrouwen en 3) zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.

tja, hij startte, maar ik krijg een andere, want wilde een andere kleur


jah een blauwe zeker? mooi! mooie kleur! : )
 
zeker een mooie kleur, maar gekozen voor de antraciet
heeft wel een blauwe schijn (vind ik)
het was wel een moelijke afweging tegenover de Dacia:

"De benzinemotoren van de Logan MCV hebben hun sporen reeds verdiend op andere auto's uit het Renault-gamma"

garantie voor problemen dus, mij niet gezien...
 

Dutch4x4

Senior Member
Ongelooflijk! Echt nog steeds nieuw te bestellen?

De onze tikt binnenkort de 100k aan. Na vijf jaar. Ja, we zijn er zuinig op. :D

Nog altijd geen noemenswaardige mankementen ondanks enkele performance upgrades, en nog verwonderlijker, nog altijd geen kraakjes of rammels! De moderne versie van de Skoda Tank...

(Ja, het enige dat nu af en toe kraakt, is de CARK91-carkit, maar dat is geen Skoda-fabrikaat. :) )
 
Je weet in ieder geval dat ze ZEER betrouwbaar zijn en vooral op Lpg zijn deze Octavia's super. Ik heb er inmiddels al 353000 km opzitten en gaat maar door. Perfect. Veel plezier met je nieuwe Skoda Octavia.
 

Gieliovd

Forumguru
Heb jij nog nooit een nieuwe kop moeten halen? Nieuwe kleppen/klepzittingen?

Alles nog origineel?

Dat is dan een hele prestatie!!
 
Nee,alles is origineel. Ja,het is bijna niet te geloven met Lpg dat de kleppen nog niet uitgesteld zijn. Heb heel weinig kosten aan deze auto gehad. Ik heb ook helemaal geen last van tikkende klepstoters of zo. De kop op de pakking zal er,denk ik, niet over al te lange tijd aan komen. Maar kijken hoe lang hij het volhoud. Maar één ding is zeker,als ik een andere auto moet nemen dan neem ik zeker weer een Skoda 1.6 8V motor. De O2 heeft de 1.6 mpi met een 8 klepper. Ideaal voor Gas dus.
 
mijn vorige O1 zat op 156k, maar de klepjes hoorde ik toch wel hoor
maar geen problemen verder mee gehad gelukkig
in 3 jaar maar 4.000 euro afgeschreven (!) en voor een prikkie gereden (hier over de grens kost de LPG nog 50 cent/ltr) al die jaren
doe mij er dus maar nog 1

liever maar geen Dacia op LPG :-)
 
was niet als steek bedoeld maar als grap
wist niet dat dat kon, zo'n gasgestookte Roemeen, tjee, da's pas goedkoop rijden

persoonlijk vind ik de Octavia gewoon mooier (en completer)
 

Gieliovd

Forumguru
Aaah, ok ik dacht aan problemen met de gasinstallatie waar ik nog niets van gehoord had.

Ja, een goedkope wagen en goedkope brandstof, waarom niet? Als het je niet boeit allemaal.

Nieuwe MCV, 1.6 automaat op LPG.
 
Bovenaan Onderaan