Nieuwe Octavia I besteld!

hekko

Lid
die jij hebt gezien misschien niet, die van mij wel....LM velgen 17 inch (extra brede banden)...climatronic, ach ... de hele mikmak!
inderdaad 5000 meer erin, 5000 meer eruit neto kom je op het zelfde uit: netto nul.....dat is dan juist de reden om het niet in je zak te houden!!

En de volgende 5000 euro dan, waarom blijft die wel in je zak? Het is gewoon een omgekeerde redenering die altijd wel geldt, maar wat je zou moeten doen is bedenken hoeveel geld je wilt uitgeven en je daar aan houden, als je je dan door een autoverkoper 5000 euro meer laat aanpraten ..sjah...heeft die zijn werk goed gedaan en ben jij dik over je budget heen gegaan.
 

deusjevo

Forumguru
Als ik nu weer een nieuwe leasebak zou moeten bestellen zou het absoluut weer een O1 Demarrage worden.
Waar vindt je al die extra's op een fijne, ruime auto die net geen 20.000 euro kost.
Rijdt heerlijk, heb af en toe als serviceauto van de garage in een O2 gereden maar vond die niet zo fijn rijden als een O1.
Een in uitvoering vergelijkbare O2 had een nieuwprijs van 25.000 euro.
Met de huidige bijtelling scheelt mij dat dus 5000 euro x 25% is 1250 euro op jaarbasis.
Blijft toch geld, nog afgezien van de lagere eigen bijdrage (25 euro voor de O1 tov 60 euro per maand voor de O2) die ik voor de O1 aan mijn bedrijf moet betalen.
Scheelt mij netto te veel geld om daarvoor een O2 te gaan rijden.

Veel plezier met de O1 gewenst SkodaEst :super::super:
 
De 01 kostte maanden geleden 19.995 en nu zelfs 17.995
das een ongekende prijs-kwaliteitsverhouding
bovendien zijn alle kinderziektes uit de O1
voor mij een eenvoudige beslissing

maar voor de kapitaalkrachtigen onder ons (en om het gezellig te houden op dit forum): de O2 is uiteraard ook een fantastische wagen en net iets moderner, ruimer en stiller...

trouwens, ga hem vanmiddag afhalen!!
 
by the way, lees net dat O2 facelift gaat krijgen...
dus O2.2 zeg maar
tja, wie wil er dan nog een gerbuikte O2.1 :-)
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is niet zo moeilijk. Je klikt eerst op q-reply. Dan krijg je een leeg invul venster, daar klik je op de knop meer opties. Daarna scroll je naar beneden naar Beheer bijlagen en daar klik je weer op. En dan krijg je een pop-up met beheer bijlage en kan je foto's toevoegen.
 
Thanx!
Bij deze dan alvast een voorproefje van een vergelijkbare auto (zelfde kelur, zelfde type)
 

Bijlagen

  • Octavia demarrage.jpg
    Octavia demarrage.jpg
    55,5 KB · Weergaven: 33

Fabia

† In Memoriam
Lijkt me erg lullig om gepakt te worden terwijl je jarig bent en je voor het eerst in je gloednieuwe auto rijdt. Dan kan je gelijk in de uitzending van wegmisbruikers. Maar Gefeliciteerd :473: en nog vele jaren in gezondheid.
 
SkodaEst,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van!

Nieuwe of oude Skoda, gefacelifted of niet, met schade of schadevrij, krasvrij of schade hier of schade daar... Alle leden van dit forum rijden haast allemaal in een Skoda. En daar gaat het om... Veel rijplezier met je O(nwijs mooie Octavia)1!
 
inmiddels van de dealer in almelo naar huis in het diepe zuiden greden
topbak1
feest der herkenning, maarf dan wat minder kraakjes e.d. (NOG minder :-))
 
Bovenaan Onderaan