Nieuwe logos op F1

djmshell

Senior Member
Op de een of andere manier vind ik het op de faab I beter ogen op de neus...... Dan bij de faab II
 

leslee

Forumguru
ondanks dat ik alle logos heb verwijdert moet ik zeggen dat de nieuwe logos er strak uit zien
hoe zien de vortex logos er dan uit@ darkprojectx?
 

darkprojectx

Forumguru
@leslee, hetzelfde maar dan meer gebogen. De nieuwe (rechte) logos steken boven en onder tot 2 mm uit vanaf de klep en neus. Hopelijk is dit met de vortex versie verholpen.
 

darkprojectx

Forumguru
vandaag is mijn nieuwe nieuwe logo binnengekomen, de vortex versie.
Die is toch wel echt BEHOORLIJK anders! Aardige curve zit erin!
Ik ben heel benieuwd hoe deze op de auto aansluit.
 

darkprojectx

Forumguru
dan trek ik speciaal voor jullie mijn schoenen aan, ga uit de auto het logo halen en maak ff een foto die ik hier zal uploaden :xyxthumbs: unomomento

* edit snel ff gefixt.
Het nieuwe logo wat op de auto zit is gewoon plat, deze duidelijk niet;

 

EdK

Forumguru
schoenen aantrekken ?
Man gaat ff op je blote voetjes anders duurt het nog langer
Voor je je veters gestrikt hebt liggen wij al te slapen
 

piair1982

Forumguru
Die moet ik dus ook hebben. Maar goed. Das discussie met de dealert.

Mijn voorlogo wijkt 2 à 3 mm boven en onder....
 

darkprojectx

Forumguru
Dat gaat morgen worden als het droog blijft, vanavond moest ik even los op de sportschool en daarna was ik een tikkie gaar.
Ik vond het geen porum dat de logo's zo ver van de auto af stonden, vandaar dat ik deze ook nog besteld heb. Ik denk dat ik hem op de neus ga plakken, als die bevalt dan bestel ik er nog 1 voor achterop.
 

AGTon

Forumguru
Als ik dat nieuwe logo zo zie, dan moet ik meteen aan het Vauxhall logo denken.

Zal wel door het Glim gehalte komen.
 

darkprojectx

Forumguru
Hij is toch achterop gekomen, veel simpeler te plaatsen als voor en aangezien mijn grill lijst is meegespoten wil ik die zo min mogelijk belasten met plakker erop en eraf.

Hier duidelijk het verschil tussen de 2 logo's, links de platte, rechts de vortex.
Uiteraard met bestelnummers erbij. De 601 A AUL zit er gewoon op zoals het hoort.

 
Bovenaan Onderaan