Nieuwe logos op F1

Antera

Donateur
geen idee...... maar mag toch hopen dat dit niet prijs is voor alleen een sleutel logo

logo sleutel is nog niet leverbaar vandaag gebeld naar pon.

Helaas is me logo die ik heb ontvangen te groot en niet de eerder bemeten 78mm wat jij had gemeten. En als je dit wel hebt gemeten dan hoor ik graag welk nummer dat je dan besteld hebt?
 

djmshell

Senior Member
ik heb gewoon de nummers besteld die hier l eerder genoemt staan.

Ik zal moeten wachten tot ik terug ben van vakantie, want als 78 mm niet klopt dan werk de lineaal app op mijn smartphone dus niet........ ( sorry Antera )
 

Antera

Donateur
voor het logo geplaatst toch anders dan ik had gedacht. Hij ligt er dus niet in maar niemand die het ziet :-) En wat zijn die nieuwe logo's degelijk eindelijk


 

djmshell

Senior Member
inderdaad degelijk en ook makkelijk te demonteren in het geval je het logo extra wil laten blinken......

@ Antera : Alsof het nooit anders is geweest :xyxthumbs:
 
Zo na 17 pagina's doorgespit te hebben over nieuwe logo's is er mij een hoop duidelijk geworden.:cool:

echter nog niet alles:(. dealer gaf aan dat er maar 1 type naafdop was. Na passen bleken ze te klein te zijn. Ik wil ze graag bestellen op superskoda.com alleen rest mij de vraag passen deze zeker op een fabia 1 aftermarket velg?? ofwel 57 mm.. bdw nog niet nagemeten:smiley29:.
 

darkprojectx

Forumguru
de meeste aftermarket velgenboeren hebben hun eigen naafkapjes die in de velgen horen.
Op het naafkapje zit dan een soort ring/rand waardoor het hart toch weer overeen komt met de maat van de logos.
Even achterhalen wat voor velgen je hebt, googlen op een leverancier en naafkapjes bestellen.
Bij de dealer haal je dan gewoon stickerlogo's die je hierop plakt.
 
mmmm... ik had de dopjes die erop zaten eruit gehaald en dacht dat het orginele vw doppen waren. maar het waren ook aftermarket dopjes met een los geplakt logo die heb ik er inmiddels afgetrokken. nu dus even spienzen voor de stickers.

thanks kerel
 
Gister even contact gehad met de dealert voor alle nieuwe logotjes. Ik heb een logo voor voor en achter besteld en die kan ik vandaag ophalen. Echter die stickers voor op de naafkapjes zijn niet bij de dealer (in venlo) te krijgen. Er waren stickers verkrijgbaar maar deze waren alleen met de oude logo's. Er zijn sites waar je ze ook kunt bestellen maar dan zijn het aftermarket stickers die niet echt 100% hetzelfde zijn als voor en achter. Dat vind ik wel een beetje jammer.

Is er iemand die aftermarket stickers heeft besteld die gewoon heel veel lijken op het orginele? laat het even horen. mijn dank is groot:worshippy:
 
Zo in het weekend mijn nieuwe logo's geplakt zowel voor als achter. Het oogt stukken beter:cool:. Foto's komen nog wel een keer. De naafkapjes heb ik nog steeds geen passende oplossing voor. De dealer kan ze niet leveren en standaard dopjes passen simpelweg niet.

Ik denk dat het aftermarket stickers worden. Helaas is er geen enkele sticker die 100 % overeenkomt met het orgineel. oplossingen zijn nog altijd welkom.
 

piair1982

Forumguru
Dames en heren, het lijkt er op dat Skoda toch overstag gaat en ook de huidige Fabia voorziet van het nieuwe Logo.

Zie onderstaande foto uit ETKA.


Logo voor

LOGONWFABIA.jpg


Logo achter

nwlogoachter.jpg
 

EdK

Forumguru
ze zouden helemaal overstag gaan als ze er ook zouden zijn voor de Yeti
Dit zijn namelijk andere formaten die zover ik weet nog steeds niet te verkrijgen zijn
 
Bovenaan Onderaan