Nieuwe logos op F1

piair1982

Forumguru
prijs nog niet bekend.. zal denk ik eind van het jaar pas bekend zijn. De logo's voor de Citigo waren ook al eerder bekend in ETKA dan dat ze verkrijgbaar waren....
 

M1K3RsZ

Actief lid
Whahaha ik wil juist helemaal geen logo's er meer op!!
Ze staan nu af en toe al te kijken wat voor wagen het is!!!

Maar als ze gratis waren geweest.... dannuh!!! Ja je weet een echte Hollander!!!
 

EdK

Forumguru
Maar als ze gratis waren geweest.... dannuh!!! Ja je weet een echte Hollander!!!

Neuhhhh een echte hagenees bedoeld je !
Vandaar dat je spreekt over een haags bakkie koffie, anders wordt t te duur

Ja nu gaat ik weer On Topic hoor !
 

Rudmer

Lid
Bedankt voor het openen van dit topic en alle tips voor bevestiging. Het bracht me ook op het idee om ze te vervangen. Zowel voor als achter nieuwe.
Hier het resultaat:

voor.jpg na.jpg
 

Stevo10

Nieuw lid
Mooi allemaal. Ik heb vandaag het achterlogo van me F1 gedaan ging best goed en makkelijk.
Voor verwacht ik iets meer moeite. Denk dat ik de grill maar even demonteer. Iemand nog tips

Gr. Ivo
 

woutr

Forumguru
@Stevo10 qua tips zou je misschien ook nog kunnen kijken op briskoda.net. Hoe heb je zelf het logo aan de achterkant er netjes vanaf gekregen?
 

Stevo10

Nieuw lid
@Stevo10 qua tips zou je misschien ook nog kunnen kijken op briskoda.net. Hoe heb je zelf het logo aan de achterkant er netjes vanaf gekregen?

Even rond het logo afplakken en dan voorzichtig met een platte schroevendraaier erachter. Dan komt het logo iets los en dan voorzichtig trekken met beleid.
 

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat je het grilletje compleet gedemonteerd hebt. (ik dacht eigenlijk dat het loshalen van de chroomrand van de zwarte lamellen het niet makkelijker maken, maar mogelijk heb ik het mis - heb ooit de zwarte lamellen vervangen door verchroomde versie)
 

Stevo10

Nieuw lid
Ik zie dat je het grilletje compleet gedemonteerd hebt. (ik dacht eigenlijk dat het loshalen van de chroomrand van de zwarte lamellen het niet makkelijker maken, maar mogelijk heb ik het mis - heb ooit de zwarte lamellen vervangen door verchroomde versie)
Ik heb alleen de chroomrand losgehaald. Werkt perfect zo op deze manier.
 
Bovenaan Onderaan