Nieuwe Fabia II 1.2 Greenline Storm Blue

NielsW

Lid
En dat al in oktober ;)
Vandaag weer een tank volgegooid.
Wordt moe van 550 km op 40 liter rijden en dan 60 euro moeten afrekenen.
Tijd voor de fabia GL :)

NielsW

Lid
Ben steeds meer aan het aftellen.
Ben vooral nieuwsgierig hoe de auto er uitziet zonder dakrails in het storm blue.
Is nu iets minder als een maand als alles goed gaat.

nog even :koffie:

corsaar

Senior Member
Wat zal jij na woensdag rustig worden en geen tijd meer voor het Forum.
Zuinige kilometers maken.

FredV

Banned
Zou het? de spanning van de eerste deuk. Zit alles erop en eraan, geen problemen na oplevering, geen maandagproductie-auto, noem maar op.
Maandag hoop ik dat ze bellen, want dan weet ik mn kenteken, kan ik de verzekering regelen.

NielsW

Lid
Ik ben nog het meeste bang voor de problemen zoals wasbeer heeft gehad.

Maar dat zal wel meevallen (hoop ik :tongue:).

NielsW

Lid
De dealer bevestigde dat hij in week 38 van de band was gerold.
Nu nog wachten op een afspraak voor de parrot en dan hopelijk een aflevering ergens volgende week :)

Het aftellen is echt begonnen :D

NielsW

Lid
Vandaag wezen kijken. Had zelf naar de dealer gebeld en hij was al binnen. Stond zelfs nog op transportmode (dus hoger). Kan niet wachten tot ik em mag ophalen.
Dealer ging zijn best doen om de auto voor volgende week vrijdag te leveren (voordat we een lang weekend naar de kust hebben).
ff wachten nog/

NielsW

Lid
Welke banden lagen er bij jou op Fred?
Lees nogal veel verschil op dit gebied, de ene heeft dunlop en de ander continental.
Ikzelf heb er zometeen dunlop opliggen.

NielsW

Lid
Vandaag dus zien staan. Ben echt heel blij met de sunset, maxidot en climatronic. De auto ziet er toch een stuk luxer uit dan zonder deze dingen (de testauto had dit niet).
Voelt alleen een beetje raar. De auto staat hemelsbreed nog geen 10 kilometer verder en je moet toch minstens 9 dagen wachten.
De dealer ging zijn best doen maar zoals bij alle dealers ging deze week de leaseauto voor die van de particulier. HIj hoopte dus eind volgende week klaar te zijn.
Heb een paar keer benadrukt dat het wel heel fijn zou zijn aangezien we een weekendje aan de kust zitten met familie (meteen zo'n 150Km enkeltje) en kan ik de nieuwe auto meteen eens laten zien :).
Maarja, nu nog afwachten helaas...:koffie:

NielsW

Lid
Is wel grappig als ik langs de dealer rij zie ik de auto buiten op de plaats staan.
Alle andere Greenlines lijken er weg te zijn en die van mij staat dus midden op een plaats met links en rechts ernaast lege vakken.

*zucht*

Bovenaan Onderaan