Het is ook echt heel anders en is qua design wel dat mensen het of echt heel mooi vinden of echt heel lelijk.@Sideswipe dit ziet er wel beter uit inderdaad ten opzichte van de Niro uit 2021 dit ik onlangs had. Mooi vind ik het niet, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Duidelijk verslag! Neem ik even mee, nu heb ik gisteren even een half uur gereden in de automaat van Kia en daar wende ik sneller aan dan aan de handbak versie (terwijl ik nu ook een handbak heb)Voor wat het waard is, ik heb een paar maanden geleden een paar dagen in een andere Koreaanse auto gereden, een Hyundai I30 (handgeschakeld), en in eerste instantie herken ik dit ook wel, ook het fors remmen bij een lichte aanraking van het rempedaal. .....
Eigenlijk was ik er na 3 dagen (waarvan 2 vrijwel alleen een uurtje snelweg en 1 dag misschien een uur of 3 in Budapest gereden) was ik er zo aan gewend dat ik terug in m'n Octavia bij het uitrijden van de parkeergarage op Eindhoven nog dacht "shit, dat ding remt niet, oh ja, wat harder en verder intrappen dat pedaal". Maar ook dat wendde uiteraard weer heel snel....
Bij 10k is een auto net ingereden.(als ik een auto koop zal die Max 10k mogen hebben erop).
Elk klikje van de draaiknop is een halve graad. Eén snelle blik vooraf om de huidige instelling te zien en verder gaat het prima op het gevoel.Waar je ook op het kleine display bij de knop moest kijken hoe je het aanpaste.
@Mick klopt maar op m'n scherm heb ik een kunststof screenprotector geplakt.laat staan de vingerafdrukkken die je vervolgens blijft zien