Natuurlijk is de buitenkant belangrijk.
Ik vind de binnenkant (en dan niet qua blingbling) veel belangrijker. Zit het praktisch, ruim, ergonomisch, etc, in elkaar?
Laten we eerlijk zijn, een mooie auto is toch fijn om te zien.
Tja, maar wat is mooi?

Al die chromen randjes en design-spielereien vind ik dus helemaal niks. Leidt allemaal af van de essentie. Glimmende lak vind ik eigenlijk ook waardeloos.
Waarom wordt er b.v. niet een matte, vuilafstotende nano coating gebruikt, zoals die b.v. op zonnepanelen zit? Een regenbuitje en de boel is weer schoon!
Zo zie je maar, think-out-of-the-box! Heleboel dingen zijn helemaal niet vernieuwend, maar borduren voort op al jarenlang ingesleten gedachten.
"Kwaliteit zit 'm in de kunst van het WEGlaten, niet toevoegen"
Zowel exterieur als interieur zijn imo boring as hell. Van de verpakking van mijn vanillevla word ik enthousiaster.
Een schreeuwende verpakking (van zowel vanillevla als de A1) leiden af van waar het om gaat; lekkere en gezonde vla of een auto. Ik koop geen auto als sieraad. Als je dat wel doet, ja, dan gelden ongetwijfeld andere criteria.
ps: hoe schreeuwender de verpakking, deste meer vaak verhuld moet worden hoe beroerd de prijs/kwaliteitsverhouding is. (bij vla = hoe meer E-nummers, deste 'trendier' de verpakking)
En bij de A1 vind ik de hele toonzetting, uitstraling, presentatie wijzen op "kijk eens hoe leuk ik ben" "het is helemaal niet belangrijk of je er wel in past" "het is helemaal niet belangrijk of je nog mensen mee kunt nemen" "het is helemaal niet belangrijk of je wel waar voor je geld krijgt"
Grappig he? Hoe anderen (o.a. ondergetekende) naar auto's kijken? :disc: