Nieuw logo voor Skoda?

piair1982

Forumguru
Dit logo ziet er veel beter uit dan eerder in dit draadje...
Gaan we nu ook alle oudere Skoda's rebadgen? ;)
 

cvegreen

Forumguru
Is het nieuwe logo niet te zien op het topic over de vision D ? Indien dit het nieuwe logo word gelijk er op de vision D te zien is , is dat wel echt de max hoor . Vind dit echt wel chique staan.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik vind het nieuwe logo voor op de auto wel gaaf. Misschien kan ik 'm ooit op de RR plakken.
 

Nick2203

Forumguru
Ik vind het nieuwe logo wel ok. Vraag me af wanneer de eerste auto's met het nieuwe logo uitgeleverd gaan worden, of zouden ze dat pas bij een nieuw model gaan doen?
 

Hetzer

Forumguru
Een nieuw model zal wal uitgerust worden met het nieuwe logo, met de bedrijfspanden e.d zal dit jaar wel mee worden begonnen

pygrp.jpg


en ik blijf het nieuwe model toch erg mooi vinden
 

Tones

Actief lid
Misschien een idee om ook de favicon (logo van dit forum die je voor de url balk ziet) te vervangen voor het nieuwe? Ook die op het forum zelf zijn nog oude stijl.
 
Nieuw Skoda Logo

Beoordeel zelf maar mooi of niet, deze komen eraan.......
 

Bijlagen

  • new-skoda-logo-official-on-cars.jpg
    new-skoda-logo-official-on-cars.jpg
    48,6 KB · Weergaven: 145

namleop

Actief lid
Dat de woorden Skoda en Auto eruit verdwenen zijn vind ik wel positief. Dat het een auto is waar het embleem opzit kan iedereen zelf zien.
Beetje late reactie misschien... :) maar in geen enkel logo op de auto staat het woord "auto", daar staan van die laurierbladeren. Het "auto"-logo wordt alleen voor als bedrijfslogo gebruikt.
 
Vanmorgen auto weggebracht voor een beurt. Stond er op de lijst 'Emblemen vervangen':S Auto heeft 30000k gelopen en ik heb niet aangegeven dat de logo's verweerd zijn of iets dergelijks...Zou ik dan de nieuwe logo's krijgen?
 

Canon-Eye

Forumguru
'Emblemen vervangen': Zou ik dan de nieuwe logo's krijgen?
Vast niet. Die zouden worden toegepast op nieuw te introduceren modellen (facelift-versie misschien daaronder begrepen) vanaf medio 2012.
Dus ik verwacht dat je gewoon nieuwe exemplaren krijgt van het logo dat al op je auto zit. Mocht het anders zijn, dan horen we dat natuurlijk graag...
 
Bovenaan Onderaan