Nieuw logo voor Skoda?

FabiaGL

Actief lid
Dit logo nooit op mijn auto!
Ik denk dat Skoda een hele mooie markt aan het aanboren is, als dit kunstmatig laag gehouden moet worden ben ik weg.
 

Exciter

Administrator
Nou, erger nog, als Skoda de weg inslaat van de Dacia binnen het VAG concern, hef ik dit forum op! :-)
 

hemi24

Forumguru
Als dat zo is, wordt m'n volgende auto een Duster en dan krijgt m'n vrouw ook direct een duster van mij cadeau..! ;)
 

hemi24

Forumguru
Blijkbaar is VW over de grootste schaamte heen v.w.b. Skoda en mag zelfs het logo op dat van VW gaan lijken..!
 

Gieliovd

Forumguru
Kijk, en meer dan wat Rosinfield schrijft kan ik niet zeggen.

Wat een aanfluiting.

PS. ik heb nog wel wat stickervellen met logo's :D

Nu ik zat zo zeg... die ga ik dus mooi op mijn Renault plakken, dat snap je toch ook wel? Dus als je een Renault met een Skoda sticker ziet rijden ben ik het hahahaha :D
 

Multi1100

Actief lid
Voor diegenen die het nieuwe willen hebben op een skoda van voor 2011 wordt het heel hard poetsen..:winkie: (bedoel dus die Hetzer toonde)
 

Captain Hook

Forumguru
Wat een gekrakeel om een logo. :ahum:

Dacht juist dat Skoda rijders niet maalden om een logo. Zoals zovelen (blijkbaar) wel geilen op een ster of een aantal ringetjes.

Wat kan mij het nou bommen wat voor een logo er op zit.
Desnoods maken ze 'm roze, dan plak ik 'm gewoon af.

BTW: wordt de auto beter, slechter, duurder of goedkoper van een ander logo? Nou dan... :koffie:
 

FredV

Banned
Wat een gekrakeel om een logo. :ahum:

Dacht juist dat Skoda rijders niet maalden om een logo. Zoals zovelen (blijkbaar) wel geilen op een ster of een aantal ringetjes.

Wat kan mij het nou bommen wat voor een logo er op zit.
Desnoods maken ze 'm roze, dan plak ik 'm gewoon af.

BTW: wordt de auto beter, slechter, duurder of goedkoper van een ander logo? Nou dan... :koffie:
Of LED's ???
 

Rictavia

Actief lid
Skoda-New-logo.jpg


Zo dan?
 
Bovenaan Onderaan