bobbl
Forumguru
En denk je nog aan het stelpotje voor de maat?

En denk je nog aan het stelpotje voor de maat?
Haha, in Sluis (bij mij in de buurt) hebben ze ook van die bakskes maar dat heeft denk ik eerder met kosten te maken dan met het niet kunnen pinnen. Tegenwoordig heb je Maestro. Daarmee is buitenland pinnen geen probleem. Sterker nog: sommige ondernemers hebben niet eens een NL pin apparaat maar alleen een Belgische. En dat werkt met NL pas ook prima. Ik pin zelf ook altijd in Belgie (Colruyt etc.).geen garantie hoor.... in Hulst (grensgemeente hier bij mij in de buurt) hebben ze "speciale" bankcontact-bakskes (ja hoe noemt zo een ding é) waardoor je als Belg ook kan "pinnen". Met de kaart betalen dus![]()
@Corné de Kluijver : mijn 06-jes heb je,... Allebei zelfs![]()
Jah, dat pinnen trouwens, ik ga ervan uit dat tegenwoordig in Nederland gewoon een Belgische bankkaart kan gebruikt worden (Maestro)? Ik betaal normaal met visa, vandaar...
Het nadeel van een panoramisch dak? Iemand ?
Dat mijn vrouw niet ziet of deze nu open of dicht staat wanneer ze de auto bij de loopclub parkeert.
Natuurlijk een fiks regenbuitje en een klein olympisch zwembad binnen, heb ik zondag net 8 u aan de auto gepoetst.
Maar goed, ik blijf rustig en ik hoop dat ze tegen zaterdag klaar zal zijn met haar haardroger![]()
Ik heb meer vragen over de haarkleur van zijn vrouw.![]()
Heb je een nieuwe?
Tot op heden niet kunnen vinden helaas, dus dan moet het in m'n kofferbak liggen denk ik, maar die is zooooo groot.....En denk je nog aan het stelpotje voor de maat?![]()
Laten we dat hopen dan........Tot op heden niet kunnen vinden helaas, dus dan moet het in m'n kofferbak liggen denk ik, maar die is zooooo groot.....![]()
Uhm, dat lag voor zover ik me herinner aan jullie kaarten, niet aan onze betaalinfrastructuur. Jullie hadden kaarten om te pinnen en chipknippen, maar die waren niet Maestro compatibel... Daarom dat er ook geen Maestro betalingen geaccepteerd werden, "niemand" in Nederland had zo'n bankkaarten... Zal mogelijks ook van de bank hebben afgehangen, nee?15 jaar een Belgisch (eerst vriendin) Vrouwtje altijd de Belgische kaart in Nederland kunnen gebruiken en bijna nooit de Nederlandse kaart in België, alhoewel het nu welk langzaam beter wordt....
(pinnen heb ik het hier over, niet over een creditcard)
Is dat alles?nog 2 daagjes en dan een mooi ritje voor de boeg!
@Corné de Kluijver al dat contant geld trek zakkenrollers aan
Morgen de blauwe bakkes maar even poetsen en uitzuigen.
tot zaterdag!
Bekijk bijlage 41587