Der Einser
Forumguru
@joske
?
?
?Ik zal je uit je twijfel verlossen, je had 'm al doorgegevenHad ik het nou al wel ingevuld of nog niet, volgens mij wel.![]()

geen garantie hoor.... in Hulst (grensgemeente hier bij mij in de buurt) hebben ze "speciale" bankcontact-bakskes (ja hoe noemt zo een ding é) waardoor je als Belg ook kan "pinnen". Met de kaart betalen dusik ga ervan uit dat tegenwoordig in Nederland gewoon een Belgische bankkaart kan gebruikt worden

Is dit ook meteen geregeld...Voor de Vlamingen onder ons, neem je eigen mayonaise mee, want anders smaken jullie frieten niet![]()
Ach wij als ollanders kunnen in België en zelfs in France met meastro pinnen , dus dan zal het toch ook wel andersom zijn !!??Jah, dat pinnen trouwens, ik ga ervan uit dat tegenwoordig in Nederland gewoon een Belgische bankkaart kan gebruikt worden (Maestro)? Ik betaal normaal met visa, vandaar...
Wat moet er bij jou worden afgerekend Corné? Heb ik iets gemist? Wil jij betaald worden voor jouw aanwezigheid?Jazeker @Der Einserbij TVS kan je pinnen, bij mij en bij @TheoStek voor de airco service en bij de stand van @Steve met z'n detailingsproducten én de snack kraam moet je CONTANT BETALEN (als de consumptiebonnen op zijn en je nog meer honger hebt) drinken is gratis!
DUS LIEVE MENSEN NEEM CONTANT GELD MEE! je kan er beter mee verlegen zitten als er om verlegen zitten![]()

En denk je nog aan het stelpotje voor de maat?

Haha, in Sluis (bij mij in de buurt) hebben ze ook van die bakskes maar dat heeft denk ik eerder met kosten te maken dan met het niet kunnen pinnen. Tegenwoordig heb je Maestro. Daarmee is buitenland pinnen geen probleem. Sterker nog: sommige ondernemers hebben niet eens een NL pin apparaat maar alleen een Belgische. En dat werkt met NL pas ook prima. Ik pin zelf ook altijd in Belgie (Colruyt etc.).geen garantie hoor.... in Hulst (grensgemeente hier bij mij in de buurt) hebben ze "speciale" bankcontact-bakskes (ja hoe noemt zo een ding é) waardoor je als Belg ook kan "pinnen". Met de kaart betalen dus![]()