Vertel op, ik hoor graag wie de sper uit een rs230 kan plaatsen@wachma , snap je frustratie maar niet zo netjes om dat hier te melden op deze manier.. en overigens, als ik al 3 maanden moest wachten ging ik naar een ander, die zijn er namelijk ook....
Zou nu eerst maar wat gaan schuren tegen de splinters......(mss moet ik nog wat zagen)
Het zegt wel iets over dit forum dat mensen bereid zijn om zeer ver te rijden om naar een meeting te komen. Een pluim voor de organisatie en ook een beetje voor onszelf allemaal...niet?vrijdag "kuis" ik mijn voiture! niet te gek doen, uiteindelijk moet ik nog 250km bollen alvorens op locatie aan te komen..
en er zal vast wel 1 of ander vliegje tegen kruissnelheid mijn bumper kruisen...![]()
Ik dacht dat eerlijk gezegd ook, weet er iemand of dat instelbaar/programmeerbaar is ?Zit er geen rainclosing op de O3 dan?
Het is in een Škoda... dat is toch geen straf?Het zegt wel iets over dit forum dat mensen bereid zijn om zeer ver te rijden om naar een meeting te komen.