Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@yesRS@, nee hoor daarvoor is opgeven niet nodig, iedereen die aanwezig is kan in het kantoor (bureel) een voucher aanvragen :jaja:

Maar jullie gaan zeker niet de enige Vlamingen zijn hoor, @blauwkeut is er ook nog en @philip moeten we ook niet vergeten, minimaal 4 dus en wellicht vergeet ik nog iemand ;)
 

SuperBeeb

Forumguru
Corne, er is geloof ik iets misgegaan bij mijn wijziging naar 1 ticket. Eventjoy heeft 2 tickets "gerefund", waardoor ik nu helemaal niet meer sta ingeschreven :cry:. Of wil je me er niet meer bij hebben? ;)
Ik kan m'n ticket dus ook niet meer printen; als ik inlog op de site (via de link in de mail) krijg ik een lege pagina.
Ik zal me wel opnieuw aanmelden, dat lijkt nog wel te kunnen.

EDIT: is inderdaad gelukt, ticket meteen maar geprint, voor je het weet word je hier van de lijst geschrapt :D
 

CDK

Forumguru
@Arco, jij bent er uiteraard ook bij, dus jullie zijn met minimaal 5, maar wij maken geen onderscheid hoor ;) 1 grote familie :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco

CDK

Forumguru
@SuperBeeb, ik heb je oude ticket zojuist nogmaals gemaild en ga de nieuwe van vandaag er uit halen, want je staat er nu toch echt dubbel in :jaja:
 

SuperBeeb

Forumguru
???? snappernixmeervan. ik kreeg een refund voor 2 tickets en stond er daarna niet meer in...
EDIT: Heb ze maar allebei geprint, kan ik m'n alter ego ook meenemen :-)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Carwash zit zeker in de buurt @Arco :jaja: praktisch naast TVS is een BP tankstation, met daarachter wasboxen, je kan bij de BP eventueel contant geld pinnen met je bankkaart.
Het weer ziet er niet best uit helaas, hopelijk zit het ons een beetje mee!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco

SuperBeeb

Forumguru
Als ik vooraf nog even langs het huisje van m'n moeder rijd, heeft die van mij wel een flinke wasbeurt nodig, maar die modderspatten staan ook wel weer stoer!
 

wachma

Actief lid
Ik ben al 3 maand vragende partij voor het tunen (stage 3 en inbouw sper zoals de RS230) bij tvs maar ze hebben het blijkbaar druk met organiserende meetings :mad: (no offence op jullie meeting, ik vind het super maar ben het wachten tamelijk beu aan het worden), ik zou er graag bij zijn maar ik vertrek die avond op vakantie met de wagen en de vrouw is niet opgezet dat ik die dag naar de meeting kom (mss moet ik nog wat zagen :dankje:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan