Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Jazeker @Der Einser :jaja: bij TVS kan je pinnen, bij mij en bij @TheoStek voor de airco service en bij de stand van @Steve met z'n detailingsproducten én de snack kraam moet je CONTANT BETALEN (als de consumptiebonnen op zijn en je nog meer honger hebt) drinken is gratis!

DUS LIEVE MENSEN NEEM CONTANT GELD MEE! je kan er beter mee verlegen zitten als er om verlegen zitten :jaja:
 

Joske

Forumguru
INT ZWART!

BTW-contructie-gemeente.png
 

blauwkeut

Forumguru
Jah, dat pinnen trouwens, ik ga ervan uit dat tegenwoordig in Nederland gewoon een Belgische bankkaart kan gebruikt worden (Maestro)? Ik betaal normaal met visa, vandaar...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
ik ga ervan uit dat tegenwoordig in Nederland gewoon een Belgische bankkaart kan gebruikt worden
geen garantie hoor.... in Hulst (grensgemeente hier bij mij in de buurt) hebben ze "speciale" bankcontact-bakskes (ja hoe noemt zo een ding é) waardoor je als Belg ook kan "pinnen". Met de kaart betalen dus :D
 

EdK

Forumguru
Jah, dat pinnen trouwens, ik ga ervan uit dat tegenwoordig in Nederland gewoon een Belgische bankkaart kan gebruikt worden (Maestro)? Ik betaal normaal met visa, vandaar...
Ach wij als ollanders kunnen in België en zelfs in France met meastro pinnen , dus dan zal het toch ook wel andersom zijn !!??
 

blauwkeut

Forumguru
Pas op, dat heeft lang niet gekunnen hoor. Een aantal jaar geleden kon ik bij AH in Breda niet met een Belgische Maestro kaart betalen. Dat was chippen of pinnen, en niks anders (zelfs geen visa)...
Mijn ouders wonen vlak bij de grens (Kapellen, juist over de grens bij Putte) en daar had de C1000 bijvoorbeeld een apart bakje voor de Belgische klanten - zoals @Joske zei... Nu kun je wel gewoon betalen met Maestro, daar niet van, maar ik heb ook al gemerkt dat dat nog steeds niet overal gemeengoed is.
 

EdK

Forumguru
In begin periode van pinnen in buitenland heb ik veel problemen gehad ermee in France , dit bleek te komen doordat de fransen een 5 cijferige pincode hebben en wij in Olland een 4 cijferig.
En dit probleem deed zich toen voor in Dieppe , en na een 5 pinautomaten bij banken langsgeweest te zijn werd hij uiteindelijk bij de 6e geaccepteerd...
Maar ook dit is gelukkig heden ten dagen over..
 

Thokozanoah

Forumguru
Jazeker @Der Einser :jaja: bij TVS kan je pinnen, bij mij en bij @TheoStek voor de airco service en bij de stand van @Steve met z'n detailingsproducten én de snack kraam moet je CONTANT BETALEN (als de consumptiebonnen op zijn en je nog meer honger hebt) drinken is gratis!

DUS LIEVE MENSEN NEEM CONTANT GELD MEE! je kan er beter mee verlegen zitten als er om verlegen zitten :jaja:
Wat moet er bij jou worden afgerekend Corné? Heb ik iets gemist? Wil jij betaald worden voor jouw aanwezigheid?
Hopen dat mijn bank zoveel cash afgeeft :deuk::deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan