Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogerS

Forumguru
Heren veel plezier morgen. Ik ga morgen ook naar een auto meeting. Niet van Skoda's maar van Peugeot's.... Een groot voordeel; deze bijeenkomst is bij ons in de stad dus binnen 10 minuten ben ik er...
 

micky

Forumguru
Heren veel plezier morgen. Ik ga morgen ook naar een auto meeting. Niet van Skoda's maar van Peugeot's.... Een groot voordeel; deze bijeenkomst is bij ons in de stad dus binnen 10 minuten ben ik er...

Al die verschillende fora en meetings ook :)
 

Beun12

Forumguru
Zo ver zal het hier niet snel komen, als de vrouw hier zaken in de auto vind die niet tot de uitrusting van de auto behoren krijg ik het al direct voor de kiezen. :thinking:
 

Spoetnik

Forumguru
zo scheiden de poetsers zich van de mensen die de wasstraat gebruiken. Zag net de auto van mijn vrouw waar de druppeltjes zo mooi op blijven liggen bij regen. Mijn voorloopwagen is drama, zo'n "krasstraat"wagen.

Maar het is zeker jammer als het zo blijft. Desalniettemin heel veel plezier morgen.
 

boontjeRS

Forumguru
IEDEREEN VEEL PLEZIER GEWENST OP DE MEETING MORGEN !!! Veel foto's nemen zodat wij (het gezin) er volgend jaar van overtuigd zijn om er ineens een weekendje van te maken, mn vrouwtje moet werken en ik zit met de kindjes. Hopelijk droog weer!!!
Grts Bart. :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan