Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@Der Einser, met muntgeld kan je muntjes uit de automaat halen, of pinnen bij de BP, dat kan ook. Denk dat ik'm daar ook maar even afspuit, ben echt pas heel laat thuis vanavond helaas.
 

philip

Forumguru
Ik heb net het slechte nieuws gehad dat door vele ziektemeldingen op het werk mijn verlof voor morgen is ingetrokken, ik ga er dus niet bij kunnen zijn deze keer. Nog een vraagje is hetde een of andere mannier mogelijk van toch zo een voucher voor tuning te verkrijgen? Eventueel dat @Joske of iemand anders er een kan meenemen voor mij
 

CDK

Forumguru
@philip, dank voor het afmelden :thumbsup:
Geen aanwezigheid is helaas ook geen voucher :( deze worden namelijk op naam uitgereikt en NAW / email gegevens worden genoteerd.
Werkse morgen en hopelijk tot een volgende keer!
 

s-line

Forumguru
Ik hoop voor jullie dat het weer wat beter wordt. Zo is er toch niet veel aan met dit p.....weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Ik kom niet aan wassen toe, dus t zal van binnen en van buiten een zwijnenstal zijn, ik poets m'n auto wel weer als iemand anders een meeting organiseert ;)

Kom nou toch Corné. Je hoeft 'm alleen maar in te schuimen, dan wordt ie daarna vanzelf schoongespoeld, en je kan altijd zeggen dat je 'm daarna gedroogd hebt.;)

Voor iedereen veel plezier, het zal wel net als de vorige keer bij TVS stralend weer worden, ik ben alleen bang dat het deze keer waterstralen in plaats van zonnestralen worden.

Dank voor de beterschapswensen @Corné de Kluijver @Pendragon en ook beterschap voor @Ridley
 

Cordoba

Forumguru
Ik hoop voor jullie dat het weer wat beter wordt. Zo is er toch niet veel aan met dit p.....weer!

Is Peugeotweer niet met een hoofdletter?:lezen:

ja valt me lelijk tegen... maar als ik mij niet vergis was ik in 2013 ook de enige auto met witte plaat/rode letters bij TVS.....


Dus eigenlijk als het we het positief bekijken een toename van 300% aan Belgische deelnemers :D

Slecht gerekend @Joske vorige keer was er al 100% dus een toename van 200%.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan