Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakkertje

Forumguru
Ik zal hem netjes wassen en voor de nieuwsgierigen, je kunt in m'n Passat alvast zien hoe de nieuwe Amundsen eruit ziet in je S3 waar je wellicht nog op zit te wachten ;)
 

micky

Forumguru
:ot:Ook in Duitsland werkt het pinnen niet altijd bij de supermarkt: in Hamm bij de Penny werd zowel mijn rabo als giro-card niet herkend/geaccepteerd, bij de bank was het (natuurlijk) geen probleem.(gelukkig maar, want ik raakte zo erg vlot door m'n contanten heen):)
Penny is in Duitsland een uitzondering, daar kan ik ook niet pinnen, maar verder overal en ik ben er elke week omdat ik er werk en slaap :)
 

micky

Forumguru
Uhm, dat lag voor zover ik me herinner aan jullie kaarten, niet aan onze betaalinfrastructuur. Jullie hadden kaarten om te pinnen en chipknippen, maar die waren niet Maestro compatibel... Daarom dat er ook geen Maestro betalingen geaccepteerd werden, "niemand" in Nederland had zo'n bankkaarten... Zal mogelijks ook van de bank hebben afgehangen, nee?

Allez, zo heb ik het onthouden, geen idee of dat daadwerkelijk ook zo was...

Onze kaarten zijn al sinds jaar en dag Maestro en het probleem deed zich bij mij iig zelden op vakantie in Europa voor (Frankrijk ging ook niet altijd), maar goed net van welke kant je het bekijkt natuurlijk ;) ik heb er een Belgische bankrekening voor afgesloten destijds, die kaart (Argenta) deed het wel in Nederland, dus ik ga er vanuit dat jullie systeem bij ons wel geïmplementeerd was, maar de onze niet bij jullie. Jullie pinden via de chip en wij via de magneetstrip, dat is bij ons wel veranderd, maar zoals gezegd de magneetstrip werd wel in andere Landen gebruikt/geaccepteerd.
 

Joske

Forumguru
#blijvenduimenmensen
orgineel.jpg


meer kaarsjes had ik niet Corné :D
 

newwolf84

Forumguru
@ertromp hier ook nog een klant om de achterlampen aan te laten gaan bij het rijden met dagrijverlichting! ;)

Meer wensen heb ik volgens mij niet, meeste staat al aan.

Maar laten we hopen dat het een leuke, droge dag wordt ! Heb er zin in ! ( en mijn airco ook ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan