Navigatie Updates 2019/2020

Mali

Forumguru
Even uit mijn hoofd is de update 2 x per jaar.
Week 25 en week 45, het is nu week 25 zal dan niet lang meer duren
 
De update zal er deze week wel komen, maar zoals altijd gaat het om kaartdata van maanden oud. Dus de snelheid update zal er denk ik niet bij zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
 

EdK

Forumguru
Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
Is het veel gevraagd om deze melding in je toestel uit te zetten ?
Bij elke post die je nu doet word die spam erbij gezet..... erg irri :pieker::D

En je bet erg optimistisch met deze week de update zal komen
Vaak is t zo dat VW eerst komt en dan daarna na wat ergenis postings hier dat Skoda eens komt.
Verwacht het net eerder dan half Juli ! Uiteraard zonder update snelheid
 

Wijnand850

Forumguru
Ik zie nog steeds een 2020 update staan uit week 45.....dus volgens mij laat je je misleiden door de naam van de update ;)

Nee hoor, daarvoor stond er 2019/2020. Ik heb de bestanden van februari gedownload en die waren daadwerkelijk een update van de vorige versie.
 

Pendragon

Forumguru
Update loopt hier al
8c8a58f577335185062549e5eba7d44f.jpg

21bb68245a2846d92dc09004900df669.jpg
 
Laatst bewerkt:

Derooke

Forumguru
Mss een beetje off topic maar halen de nieuwere wagens (superb 3/iV,octavia4 Laros/Scala enz die niet automatisch binnen via wifi?) Of is dit nog steeds manueel te doen?
 

hendrik38

Forumguru
Natuurlijk een gare vraag van mij, moet je auto dan op de wifi naast je huis staan? of gebeurt dit ook via een telefoon verbinding met data?
 

wakkie

Senior Member
Ik haal de software meestal binnen via mijn thuis netwerk. Nu doet zich iets vreemds voor: als ik één land download en klaar is (streep is helemaal groen) dan gaat hij niet verder met afronden maar blijft stil staan. Doe ik meerdere landen dan blijft alleen het laats gedownloade land stil staan en rond de download niet af. De anderen hebben keurig de nieuwste versie. Ik heb al eens meer dan twintig minuten gewacht maar er gebeurt niets meer en ben terug naar het menu gegaan. Kreeg wel de vraag of ik de download wilde onderbreken. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?
 

Derooke

Forumguru
Natuurlijk een gare vraag van mij, moet je auto dan op de wifi naast je huis staan? of gebeurt dit ook via een telefoon verbinding met data?
Idd een goed punt, anders zeg maar dag tegen je databundel. . . (Ik heb de wagen nog niet dus weet het niet)
 

wakkie

Senior Member
Ik heb een simkaart in de auto met alleen databundel. Echter deze gebruik ik niet (meer) voor de kaartupdates. Voor dat je het weet is de bundel op. Ik heb een inpandige garage vlak bij de meterkast waar mijn router staat. Updaten via mijn thuisnetwerk werkt prima. Je moet dus in de buurt van je router staan.
 

RonaldSkodiaq

Donateur
@wakkie heb ik meegemaakt met een trage internetverbinding. Als downloaden langer dan een uur bezig was stopte hij vlak voor het einde.
Bij een snelle verbinding ging het daarna wel.
 

Spector

Forumguru
Update staat bij Volkswagen al klaar voor discover pro, iemand al op de Columbus geïnstalleerd???

  • Update: Datum : 15-6-20
  • Bestandsformaat: 7-Zip : 7-Zip
  • Omvang: Europa :
    Albanië*, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina*,
    Bulgarije*, Cyprus*, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk,
    Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Ijsland, Italië, Kosovo*, Kroatië, Letland*, Liechtenstein, Litouwen*, Luxemburg, Malta, Macedonië (voormalige Joegoslavische Republiek)*, Moldavië*, Monaco, Montenegro*, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië*, San Marino, Servië*, Slovakije, Slovenië*, Spanje, Tsjechië, Oekraïne*, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland*, Zweden, Zwitserland

    * gedeeltelijk

https://webspecial.volkswagen.de/vw...73e&navi=a7208a1f-88e4-4be9-b8c4-5cb805deaa59
 

MaxN

Donateur
Hij staat nu ook op de Skoda site om te downloaden.
Versie P187 is de laatste versie voor de Columbus.
 

MaxN

Donateur
Hier ook, overigens wel grappig om te zien dat de downloads uit America worden binnengehaald.
Zou je niet verwachten bij een Duits merk(VAG).
Schermafbeelding 2020-06-17 om 13.54.16.png
 
Bovenaan Onderaan