Navigatie Updates 2019/2020

Rallye

Forumguru
Zelfs dan moet de Komponentenschutz worden ingesteld, wat een koppeling zou moeten geven met het VIN.
 

MaxN

Donateur
Of ik nou kies voor Amundsen, Columbus, Bolero of Swing, na het invullen van mijn VIN kom ik elke keer bij hetzelfde resultaat.
 
Bij nader inzien, heb ik al die tijd verkeerdelijk gedacht dat mijn systeem een Columbus was, maar het is een Amundsen. Dus Markets was al die tijd juist. Maar hoe dan ook: ik heb alles geprobeerd, verschillende formatteermethodes, kaartje ingebracht in linker versus rechtersleufje, helpt niet, kan kaart niet lezen zegt hij. Zal er toch eens mee naar de garage moeten trekken denk ik...
 

Marcooctavia

Forumguru
Bij nader inzien, heb ik al die tijd verkeerdelijk gedacht dat mijn systeem een Columbus was, maar het is een Amundsen. Dus Markets was al die tijd juist. Maar hoe dan ook: ik heb alles geprobeerd, verschillende formatteermethodes, kaartje ingebracht in linker versus rechtersleufje, helpt niet, kan kaart niet lezen zegt hij. Zal er toch eens mee naar de garage moeten trekken denk ik...
Je zal een SD kaart moeten kopen van rns310/315 anders gaat het niet lukken.

Marco
 

Rallye

Forumguru
@Marcooctavia Hiervoor zegt @Walter dat hij een Octavia III uit 2014 heeft.... daar zou geen RNS315, laat staan een RNS 310 in zitten. Gewoon een MIB1 Amundsen. De kaart moet dan wel op een originele SD-kaart voor een MIB Amundsen worden gezet (SD-kaart leegmaken en zip-bestand daarnaar uitpakken).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste kaart ook, werkt verder prima.
Wat ik mis, is dat er geen tankstations e.d. meer langs de wegen zijn aangegeven. Bij de instellingen staat wel aan dat ze getoond moeten worden.
Iemand een idee?
 

ramniv

Senior Member
Heren, ben er nog niet helemaal in thuis. Heb al aardig wat gelezen maar toch wat hulp nodig.
Ik zou graag mijn navigatie willen updaten. Zou iemand mij kunnen/willen vertellen welke de laatste is die ik erop kan zetten/kopen...

Ik heb naar mijn mening een Columbus Rns510 (3t0035680b)
Hw versie: h52
Sw versie: 4120
Map versie: 8515
 

Bijlagen

  • 0097830D-7F4C-4E04-BC63-AF88926D5BF8.jpeg
    0097830D-7F4C-4E04-BC63-AF88926D5BF8.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 70
  • F3AD84B4-E580-40F5-850F-44EB4C8AFE8E.jpeg
    F3AD84B4-E580-40F5-850F-44EB4C8AFE8E.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 67

MaxN

Donateur
V16 is idd de nieuwste variant, maar deze is ook wel te krijgen via mede forum genoten. Weet alleen zo even niet meer wie.
 

Octavia32

Forumguru
Weet iemand of in v16 de A1 er al goed opstaat?

Ik kan daar nu niet
Over oordelen maar als je beetje handig bent met een dvd brander kan ik je wel helpen hoor.

Heb de yeti tijdje geleden ook voorzien van nwe software. En een forum genoot ook.

Groetjes
Vanuit Zakynthos

1642a86d23287d237cea6ef771e3cb6c.jpg




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

mwhite

Forumguru
gister mijn s3 (Columbus) voorzien van nieuwe kaarten.
gaat makkelijker als bij de s2 (Columbus Rns-510).
via vin de kaarten gedownload op Skoda site en installeren.....
 

Maarten_E

Nieuw lid
Goeiedag,

Ik heb een octavia uit juni 2013 met een Columbus mediasysteem met harddisk.
Ik probeer deze te updaten van P175(2019) naar P177 (2019/20) maar de installatie is vastgelopen.
Ik ben al een week of 2 aan het proberen maar hij blijft melden dat
"Download werd onderbroken.
Het opslagmedium weer plaatsen, alstublieft.
Om een softwarefout te voorkomen
wordt het systeem herstart"
Ik heb het systeem diverse keren herstart door de aan/uit knop lang in te houden.
Ik heb via het servicemenu gekeken en daar staat de status op updating.
Als ik naar de NAVDB bestanden kijk via het service menu dan staan alle landen op P177.
De laatste paar mapje na Ukraine staan nog op P175.
Ik heb diverse keren een download van de navigatiesoftware gedaan, met en zonder download manager.
Ik heb geunzipd naar SD kaart en naar directory en vandaag naar SD kaart gekopieerd.
Maar allemaal zonder succes.
Terug naar P175 gaat niet door het op de SD kaart te zetten, want hij wil alleen maar verder met de installatie van P177.
Als ik de SD kaart er uit haal staat er een extra bestand op: WMPInfo.xml
Maar ik weet niet wat ik daar mee moet.

Iemand een suggestie hoe ik de navigatie weer werkend krijg?

Met vriendelijke groet,
Maarten
 
Bovenaan Onderaan