Navigatie update?

vinco

Lid
Voor de Skoda Amundsen ook november:

The last update was in June 2016, the next update is scheduled for November 2016.
 

Mali

Forumguru
heb net de VW update op mij skoda kaartje gezet en heb nu versie 64 ipv versie 59 op de amundsen, handig zo'n grote familie.
navi in de skoda heeft hem geladen, morgen maar mee rijden.
heb voor alle zekerheid maar een back-up gemaakt (standaard)

bedankt nohead voor de tip.
 

Ethy

Lid
Ik heb gisteren ook de update voor de Amundsen gedaan. Navi geeft nu ECE 2017 aan en werkt goed. Ik heb helaas nog steeds niet het stukje A4 tussen Vlaardingen en Delft kunnen ontdekken....wie weet lukt het bij de volgende update?
 

jongetje

Forumguru
Ik heb gisteren ook de update voor de Amundsen gedaan. Navi geeft nu ECE 2017 aan en werkt goed. Ik heb helaas nog steeds niet het stukje A4 tussen Vlaardingen en Delft kunnen ontdekken....wie weet lukt het bij de volgende update?
Dat is echt wel bizar, die zit er bij TOMTOM al in de afgelopen 2 updates.
 
Dat is toch dat stuk snelweg die al 50 jaar in de planning stond en nu vaak dicht is omdat er een tunnel lekt of iets dergelijks. Vreemd dat die niet in de update staat. Bestaat toch alweer enige tijd.

sent from mobile device
 

AndreM

Forumguru
Ik heb gisteren ook de update voor de Amundsen gedaan. Navi geeft nu ECE 2017 aan en werkt goed. Ik heb helaas nog steeds niet het stukje A4 tussen Vlaardingen en Delft kunnen ontdekken....wie weet lukt het bij de volgende update?

En hoe comfortabel rijd dat nou door het weiland?
Of voelt het als glad gestreken asvalt. :maakmegek:

De A15 vanaf Europoort bij Hoogvliet is ook nog steeds niet bijgewerkt, maar je kan er wel al 2 jaar rijden.
 

Señor Sjon

Nieuw lid
Nu heb ik wel ECE 2 2016/2017 staan... maar alleen: Belarus, Bulgaria, Czech Republic, Hungary, Slovakia, Ukraine, Estonia, Latvia, Lithouania, Poland, Russia en 4 GB groot.

Ze maken er wel een zootje van. Ook de nieuwe A4 nog steeds niet?! Seriously?!

Overigens had ik ook op een software update gehoopt, de oude Amundsen beviel me beter qua schalen dan de nieuwe. Soms zoomt ie uit tot de 3 km schaal terwijl je gewoon in een bocht zit.
 
Bovenaan Onderaan