Nabespreking Nazomer meeting 05-09-2015 @ TVS Engineering BV - Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groen13

Forumguru
.....een late reactie kan ook plezierig zijn :D
Ik heb enorm genoten op de nazomer meting. Zonder enige verwachting reed ik naar Varsseveld. Werd ik blij verrast door de hoeveelheid mensen en auto's, dit alles op dat moment akoestisch ondersteund door luid gebrul van Superb van @Corné de Kluijver. Ik wil iedereen bedanken, ja zeker ook al die gezellige forum leden die onbaatzuchtig mijn 'vele' vragen hebben beantwoord (in bijzonder @Der Einser), die deze dag hebben mogelijk gemaakt. In het bijzonder @Corné de Kluijver.
Inmiddels zitten wij al enige dagen diep in de Dolomieten. De fabIII is inmiddels de 16.000km gepasseerd en brult hier zonder enig probleem de steilste hellingen op. Ciao !!
 

SuperBartje

Forumguru
Gezien alle goede reacties beloof ik dat ik heel erg mijn best ga doen om bij een volgende meeting (voor het eerst) ook aanwezig te zijn. Ik heb (alweer) het gevoel dat ik een mooi event en leuke deelnemers gemist heb, dat moet maar eens anders.

Ik wacht met smart op het voorbespreking topic van de komende meeting.
 

s-line

Forumguru
Maar inderdaad, het was een top meeting zo te zien aan de vele foto's!:pieker:
Of waren de auto's niet echt foto waardig?(standaard waarschijnlijk):D:deuk:
 

andrehj

Forumguru
Qua foto's was het weer een veel groter probleem. De meeste camera's kunnen erg slecht tegen de regen. Bovendien waren door diezelfde regen de meeste auto's ook niet bijzonder schoon meer (de mijne in ieder geval niet).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan