Nabespreking Nazomer meeting 05-09-2015 @ TVS Engineering BV - Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Der Einser

Forumguru
Praatjes? Waar haal je die onzin vandaan?

Ik ga liever naar een duitse meeting. Standaard skoda's zie ik hier in NL elke dag!

Ik ook,...

Maar waar is jouw verbouwde Skoda dan?

Foto's graag ter bewijs!

Met praatjes bedoelde ik dat je mooie en brute Skoda's plaatst en vol lof spreekt hierover, je smaak etc
En nu weer over buitenlandse meetings,....

Maar laat eens jouw auto zien dan!
Wat heb je allemaal gedaan aan je auto?
 

Skodatek1

Forumguru
Ik zou zeggen kom naar een duitse meeting als je dat zo graag doet, dan zie je hem.

Ik verbouw mijn skoda niet, mss jij wel :deuk: maar ik doe aan verfijnde tuning.
 

Der Einser

Forumguru
@Skodatek1 Wat bedoel je,.. Vertrouw mijn Skoda niet?
Show ons dan eens je "verfijnde" tuning !!

Ben erg benieuwd.

Of blijf je alleen maar blaffen en bijt je nooit?

Ps: ik ga al ruim 20jaar naar meetings (binnen en buitenland) dus ik weet echt wel wat er te zien is vriend.
 

CDK

Forumguru
@s-line, jij weet heel goed dat de meetings van dit forum geen tuning events zijn als welke andere meeting dan ook. Gelukkig niet zou ik bijna zeggen, het is hier vooral gezellig, gemoedelijk, elkaars auto en de aanpassingen daaraan bekijken of elkaar helpen met aanpassingen :jaja: en is vooral om elkaar eens beter te leren kennen. Mijn MacBook en iPhone lagen bij de ingang op een tafeltje om de bezoekers in te checken, in de middag vaak onbeheerd en er heeft geen mens een vinger naar uitgestoken :thumbsup: Bij andere meets jatten ze zelfs de oliedop nog van je auto bij wijze van spreken. Het is hier gewoon voor 99% een gezellige club mensen die elkaar respecteren in hun doen en laten en die 2 maal per jaar elkaar opzoeken. Geen trailerbitches hier, maar daily drives!!
 

Skodatek1

Forumguru
@Skodatek1 Wat bedoel je,.. Vertrouw mijn Skoda niet?
Show ons dan eens je "verfijnde" tuning !!

Ben erg benieuwd.

Of blijf je alleen maar blaffen en bijt je nooit?

Ps: ik ga al ruim 20jaar naar meetings (binnen en buitenland) dus ik weet echt wel wat er te zien is vriend.

Een auto verbouw je toch niet? Dat bedoelde ik of is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Gefeliciteerd dat je al 20 jaar naar meetings ga, is dat nou zo bijzonder??

En trouwens het gaat hier niet om mijn skoda...Ik zie alleen geen foto's van bijzondere octavia's dat is wat ik ook heb geschreven!
En dan met een ondertoon zulke dingen schrijven als: Je hebt altijd mooie plaatjes en praatjes,... Maar wanneer zien we jouw getunede / gecustomizede dikke Skoda?

Mijn skoda is in ieder geval NIET standaard en heb al talloze complimenten gekregen.
 

ertromp

Forumguru
Een auto verbouw je toch niet? Dat bedoelde ik of is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Gefeliciteerd dat je al 20 jaar naar meetings ga, is dat nou zo bijzonder??

En trouwens het gaat hier niet om mijn skoda...Ik zie alleen geen foto's van bijzondere octavia's dat is wat ik ook heb geschreven!
En dan met een ondertoon zulke dingen schrijven als: Je hebt altijd mooie plaatjes en praatjes,... Maar wanneer zien we jouw getunede / gecustomizede dikke Skoda?

Mijn skoda is in ieder geval NIET standaard en heb al talloze complimenten gekregen.

Grijp je kans kerel of dame :pieker:

Hier kun je jezelf voorstellen:


http://www.skodaforum.nl/forum/forums/meet-greet.33/


Plaats daar wat foto's van je bijzondere NIET standaard Octavia en ..................................................... we lullen nergens meer over:D En wellicht volgen complimenten

En kom echt een keer naar een meeting
 

Der Einser

Forumguru
Een auto verbouw je toch niet? Dat bedoelde ik of is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Gefeliciteerd dat je al 20 jaar naar meetings ga, is dat nou zo bijzonder??

En trouwens het gaat hier niet om mijn skoda...Ik zie alleen geen foto's van bijzondere octavia's dat is wat ik ook heb geschreven!
En dan met een ondertoon zulke dingen schrijven als: Je hebt altijd mooie plaatjes en praatjes,... Maar wanneer zien we jouw getunede / gecustomizede dikke Skoda?

Mijn skoda is in ieder geval NIET standaard en heb al talloze complimenten gekregen.

1. Sommige verbouwen een auto wel degelijk! Dat heb je vast al gezien op al die Duitse Skoda meetings waar je bent geweest. Wielkasten verbreden etc. Dat is wel echt verbouwen. Nota bene heb je die witte Superb zelf geplaatst op dit forum.
2. Ik zeg dat ik weet wat er op deze meetings te zien is. Dus daar hoef jij niet zo mee te pochen of mij te feliciteren. Het is absoluut niet bijzonder dat ik al 20 jaar ga.
Daarentegen is het wel bijzonder dat jij oordeelt over iets waar je zelf nog nooit geweest bent en je eigen auto niet eens laat zien!
Ben je bang voor complimenten? :D
3. Laat ons jouw bijzondere, verfijnde, NIET standaard, en veel gecomplimenteerde Skoda eens zien dan!
4. Ik bedoelde het echt niet met een ondertoon, dat is wat jij opvat.
Ik constateer alleen dat jij mooie plaatjes post en vaak reageert met wat jouw smaak is, dat graag laat weten aan een ieder, maar ons nog nooit omver geblazen met de schoonheid van je verfijnd getunede bolide.

Dus gratis TIP VAN DE DAG:

Verlos ons uit ons lijden en post die FANTASTISCHE Skoda.
:thumbsup:
 

Der Einser

Forumguru
Grijp je kans kerel of dame :pieker:

Plaats daar wat foto's van je bijzondere NIET standaard Octavia en ..................................................... we lullen nergens meer over:D En wellicht volgen complimenten


Kan niet wachten tot ik:
"the lowest octavia in Limboland" ga zien


Spannnnnnnend !:lezen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan