@ Noord, Als eerste treurig om te lezen over die A-socialen, sterkte en probeer het je niet aan te trekken!Als ze meelezen weten ze in ieder geval wat ze missen, sukkels!@ de rest,Het verschil tussen de 95 en de 98: In mijn geval was het (erg) slechte 95 (altijd de goedkoopste die ik kon vinden) tegen goede 98, dus idd een heel fors verschil.1e tankbeurt gehad, geeft nog niet echt een zuiniger beeld, maar het gevoel (en volgens de BC) is dat hij echt iets zuiniger is......Daarbij vrij veel stoplichten gehad en dan doe ik echt niet raar, gewoon optrekken, de DSG schakelt dan zo rond de 3000 RPM, maar dan heb ik toch al gelijk een ongelofelijke voorsprong......dat is best wel kicken.Echt van staande start vol in de toeren jagen heb ik eigenlijk nog niet eens gedaan :blush: want eigenlijk wil ik dan ook de topsnelheid eens halen.Het is dus een redelijk giftig autootje geworden die een vederlicht voetje nodig heeft als je echt gewoon met het verkeer mee wilt sukkelen :ahum:Voor de rest lekker krachtig, gewoon soepeler en stiller.Enig nadeel wat ik heb bemerkt is dat de CC dat zijdezachte voetje nog niet beheerst; op de CC (100, 110, 120, 130 km/h maakt niet uit) een tunnel uit (of bergje op denk ik) geeft hij telkens iets te veel, dan dus weer minder, dan weer iets te veel enz. totdat je weer op de vlakke weg zit. Er is mee te leven hoor, maar volgens Mark is dit weg te regelen, dus ik ga nog een keer terug voor de puntjes op de i.