@IBV, ja dat klopt.
Vandaag ben ik naar JD geweest, na een rit door het drentse, overijselse en gelderse landschap kwam ik om even over half 10 (afspraak om 10.00 uur) in Lochem aan.
Ik werd ontvangen door Martijn die mij direct koffie aanbood wat ik niet kon weigeren.
Men was al met diverse auto's bezig en na wat rond gekeken te hebben was ik om ongeveer half 11 aan de beurt.
Eerst werd er door Mark even een testrit gemaakt met de laptop aan de diagnose stekker om te zien of alles in orde was.
Daarna werd de Yeti binnen gezet en begon Martijn het motor-regelapparaat uit te bouwen.
Hierna kon Jeroen er mee aan de slag om de parameters in het regelapparaat aan te passen.
Daarna heeft Martijn het regelapparaat weer netjes ingebouwd waarna Mark en ik een proefrit hebben gemaakt om te zien of de waardes van de tuning allemaal kloppen. Dit weer via een laptop aan de diagnose stekker.
Het was goed te merken dat de Yeti er een stuk power bij heeft gekregen, vooral te merken bij 1500/2000 toeren.
Verder was alles in orde en na het afrekenen kon ik weer richting huis.
Ja het echte genieten moet nog beginnen want al die 60 en 80 km weggetjes door het landschap nodigen niet uit om even flink te gassen. Binnenkort maar weer eens even de grens over naar Duitsland.
Op de foto het motor-regelapparaat dat normaal onder de voorruit in de paravan zit weggebouwd.
Groet,
TurboBooster.