My first Skoda

EdK

Forumguru
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Maarrrr gelukkig is bovenstaand blijkbaar nog steeds heel van die klap.... die tekst heb ik bij elk bericht van je voorbij zien komen..
Als ik die prijs had gehoord had me mobiel met tapatalk al zeker in stukken gelegen....

Maar goed neem aan dat er ook nog spuitwerk bij zat als je een nieuwe bumper hebt ?

En tsja vaak heb ik met aanrij schade's het idee dat de dealers denken dat het allemaal verzekeringswerk zal worden.
En derhalve dus ook hun prijzen daar op aanpassen..
Dat ik nog de RR had en een buurman van werk zijn bus bij mij er achter in zette toen de RR net een half jaar oud was.
Zei de dealer dat er nu een nieuwe opgezet ging worden en dus ook gespoten werd in kleur, had me wagen nu een 3 jaar oud geweest dan hadden ze de achterbumper laten repareren bij een kunststof bedrijfje..... maar goed dat was toen ook al 1100,00 eurie voor het vervangen van een bumper all in...

Maar goed waarom die radarkop terug laten plaatsen ( nieuw ) hij heeft blijkbaar ook bij de aanrijding niet zijn werk gedaan !!?? Of reed je daar te langzaam voor ?
 

anilv26

Senior Member
De radar deed het heel even na de aanvaring en moest vervangen worden. Anders had ik zeker aangegeven om dit niet te doen. Een RS bumper is blijkbaar een stukske duurder.

Lakken was €652,- in totaal, spuiten, uitwaaien en correctie. Bumper, motorkap en zijdelen voor.

Wat je inderdaad zegt bij mijn oudere Audi werd de bumper gerepareerd niet vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

anilv26

Senior Member
Neue spielerij fur die VRS
7452af5340a89d3df7074aa74cf8bbde.jpg
 
Laatst bewerkt:

anilv26

Senior Member
Met veel pijn in mijn hart (echt niet gelogen) stroom ik door terug naar een....... A6 Avant Sport 55TFSIe quattro 367 S tronic.
Heb mijzelf namelijk een nieuwe eigen bedrijfswagen gegeven.

Wat betreft de RS qua ervaring, nog niet 1 x stil gestaan vanaf maart 2016 t/m nu en 241k+ aan kilometers verder. Wat een ijzersterk stukje techniek, wat een betrouwbaarheid. Dat wordt een emotioneel afscheid en hopelijk net zoveel liefde.
Misschien toch de A4 verkopen en deze de garage in voor de fun ritten.

Foto's van de huidige toestand RS en toekomstige A6.
fd2518102237613daf39d59af692ee59.jpg
0b6e612487ec734fa55ee80d9a99b92f.jpg
5f599cbcd36f70fbdfc6926236c8f109.jpg
fc6aba601b7f8fa9e18d23612de2644c.jpg
 

JeSko

Forumguru
Knappe auto de A6, ga je gok ik zo geen spijt van krijgen. Maar op 4 jaar tijd 240k rijden, knap hoor! Zo'n RS die dus veel met warme motor gereden heeft zou ik nog wel durven kopen, die auto heeft niet geleden ondanks zijn vele km's.
 

Desperado

Forumguru
Dat zie je er ook wel aan dat het een liefhebbersauto is.
Heel veel plezier met de A6 en hou ons maar op de hoogte hoe hij bevalt.
 
Bovenaan Onderaan