My first Skoda

anilv26

Senior Member
Graag stel ik mij voor. Ik ben NL'r, woon in België en werk in Stuttgart in de telecom, ben 40 jaartjes oud en VAG fan . aangezien ik elke week 1000km op en af rij, heb ik besloten naast mijn A4 B6 (privé) een Octavia RS TDI aan te schaffen voor de zakelijke ritten. (In België scheelt het wel een pak Euro's zeg )
De Octavia komt op 22-3 in Brussel aan, en dan nog naar de dealer en rijklaar maken.
Ben bijna zo gek om te gaan kijken in Brussel .
Voorbeeldje van hoe de bestelling eruit ziet.

42262bf1aa57dc937708258c89fa98fc.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Welkom @anilv26 benieuwd hoe je de verschillen tussen de Audi en de Skoda gaat ervaren, zowel omdat de merken zo ongeveer de tegenpolen zijn binnen de Vaggroep, maar ook omdat je ze naast elkaar gaat rijden.

@RefleCs een beetje geduld Rob, hij heeft 'm nog niet.:D
 

anilv26

Senior Member
Welkom @anilv26 benieuwd hoe je de verschillen tussen de Audi en de Skoda gaat ervaren, zowel omdat de merken zo ongeveer de tegenpolen zijn binnen de Vaggroep, maar ook omdat je ze naast elkaar gaat rijden.

@RefleCs een beetje geduld Rob, hij heeft 'm nog niet.:D

Dankje @Cordoba. Daar ben ik mij bewust van en ik ben ook erg benieuwd. De prijs met opties was voor mij doorslag gevend. Ik houd jullie op de hoogte en plaats tezijnertijd mijn bevindingen. Toch heb ik het idee dat de Octavia mij veel meer gaat bevallen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan