Monte Carlo accessoires

Der Einser

Forumguru
Dat is een stuk donkerder inderdaad.
Had je eerst gewoon privacy glass af fabriek?

Merk je nog verschil tussen folie en coating?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Der Einser, ja eerst privacyglas af fabriek, maar onze kleine man is (net als z'n vader) nogal gevoelig voor licht, ik zet dan m'n zonnebril op, maar hij gaat met spleetogen zitten en geeft met geluiden aan dat hij het niet prettig vind. Nu met de folie er op kan hij met wijd opengesperde ogen de wondere wereld ontdekken ;) Ik merk geen verschil met de folie tov de af fabriek gecoate of gelaserde ramen, geen weerspiegelingen oid. Bevalt zeer goed en het heeft me 225,- ex btw gekost.
@Joske, die spiegelkappen was eerst wel de bedoeling, maar ik denk dat we het zo laten, volgende maand volgt er wel een andere modificatie / downgrade ;)
 

Alpha

Donateur
Verjaardagscadeau ook mogen ontvangen :-).

Before:
ImageUploadedByTapatalk1437903441.998665.jpg

After:
ImageUploadedByTapatalk1437903456.536985.jpg

Spiegelkappen waren goed te doen als je eenmaal door hebt dat het pinnetje dat je los moet maken achter de spiegel zit.

De chromen strip was toch nog wel een hels karwij. Maar ik wist ook niet zo goed hoe we die los moesten krijgen...
 

nisuthai

Forumguru
Bij Superskoda.com te bestellen de Monte Carlo achterklepspoiler voor de Fabia Combi met het artikelnummer 6V9827939 tijdelijk voor de prijs van € 159,99 en is gelijk in de kleur gespoten.
Achterklepspoiler.jpg
 

nisuthai

Forumguru
@Alpha, die hebben ze ook alleen nog niet in de kleur artikelnummer 6V6827939GRU voor € 99,99, dus deze moet je nog in de kleur laten spuiten.
 

Racebluetje

Senior Member
eeehh sorry @Der Einser :wavecry: ik had al elke keer op superskoda gekeken voor de dakspoiler en nu had @nisuthai het al eerder gezien als ik dus ik dacht meteen bestellen ook omdat er van iedere kleur er maar een paar zijn op voorraad en aangezien er veel race bleu's rond rijden volgens betrouwbare bronnen dacht ik van die moet ik ff voor zijn :D
 

EdK

Forumguru
Aparte mail toesturen met je opdrachtnummer erbij met de vraag er nog één bij bestellen misschien nog een optie ??
Ook daar beginnen ze pas morgen in de ochtend te werken..
 

Alpha

Donateur
Hier inmiddels de HB Monte Carlo spoiler binnen. Komt van Super Skoda af en is ook door hun gespoten. Moet wel nog gelijmd worden.

Kennis die voor een autoschadeherstelbedrijf werkt gaat hem over een paar weken plaatsen. Nu zelf ff geen tijd helaas.

De spoiler wordt op de huidige spoiler gelijmd. Deze sluit naadloos aan. Op de foto's zit het een beetje scheef omdat we het daar maar provisorisch vasthouden.

ImageUploadedByTapatalk1441740675.163717.jpg ImageUploadedByTapatalk1441740683.315550.jpg ImageUploadedByTapatalk1441740696.920436.jpg
 

Alpha

Donateur
@Alpha, dat lijkt me een mooie upgrade :jaja: Als je wil in zelfde positie een before and after pic aub ;)

Ja, staat hem goed. Toch net weer wat dikker. Spuitwerk is overigens ook goed gedaan. Ik zie geen verschil. Ben dan wel geen kenner maar voor de gemiddelde consument prima :-) .

Joa, ben van plan nog wat betere voor en na foto's te maken.

Dit was echt quick and dirty!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan