Monte Carlo accessoires

Joske

Forumguru
Ik begin meer en meer verwijzingen te vinden in ETKA naar een MC-versie van de nieuwe Fabia :).

Misschien wel leuk voor diegenen die ook accenten willen plaatsen (achteraf) op hun Fabia.

Een voorbeeld:

Naamloos.jpg

Als ik er nog tegenkom zal ik ze hier posten.
 

Joske

Forumguru
Heb trouwens de voorspoiler gevonden van een MC-versie, beschikbaar vanaf mei 2015 (é, dat is nu? ;) )

@Race Bleu 18inch

Naamloos.png

wel niets anders betreffende prijzen of afbeeldingen.. nog een beetje vroeg vermoed ik ;)
 

Der Einser

Forumguru
Nice !
Good to know @Joske

Nu maar eens kijken wat er allemaal wel en niet op de Fabia van mijn vrouw zit :D
En / of dus nog besteld moet worden:yeehaa:
 

nisuthai

Forumguru
Zoals deze wagen is afgebeeld lijkt eerder wel een Scout uitvoering i.p.v. een Monte Carlo uitvoering zoals die beschermplaat onder de achterbumper is geplaatst.
 

nisuthai

Forumguru
Voor een Monte Carlo zou ik meer racegaas in de bumpers verwachten zoals die opzetstukken die ik in de tekening zag en niet zoals die achterbumper er nu uitziet, misschien is het inderdaad wel een mengelmoes geworden tussen de twee uitvoeringen in.
 

Altos

Banned
Op de eerder verschenen foto's van F3 monte Carlo uitvoeringen zijn ook de zwarte a+b+c stijlen en hemelbekleding verdwenen helaas...was voor mij altijd een van de grootste redenen om een monte carlo te willen...
 

Hetzer

Forumguru
Zwarte hemel bekleding is idd helaas verdwenen op de MC, viel me ook al op dat dit bij Seat op de FR reeks ook al is verdwenen. ..
 
Bovenaan Onderaan