Monte Carlo accessoires

Joske

Forumguru
op hun site staat trouwens dat het "painted in the Skoda-factory" is... dat verklaart het allemaal natuurlijk! :D ;)
 

CDK

Forumguru
Jammer dat ze tijdens de kortingsactie niet verkrijgbaar waren, anders had ik er laatst 1 voor de combi van @Fabi3 besteld.
 

Racebluetje

Senior Member
Hier inmiddels de HB Monte Carlo spoiler binnen. Komt van Super Skoda af en is ook door hun gespoten. Moet wel nog gelijmd worden.

Kennis die voor een autoschadeherstelbedrijf werkt gaat hem over een paar weken plaatsen. Nu zelf ff geen tijd helaas.

De spoiler wordt op de huidige spoiler gelijmd. Deze sluit naadloos aan. Op de foto's zit het een beetje scheef omdat we het daar maar provisorisch vasthouden.

Bekijk bijlage 41790 Bekijk bijlage 41791 Bekijk bijlage 41792

Bij de HB zit een inham in het midden bij de combi spoiler niet .
En bij mijn Combi sluit hij ook mooi naadloos aan zit wel een verschil in prijs met hem er op laten maken bij de 1 betaal je ja ja 150 euro :greedy:
Ik heb er 50 euro voor betaald word er met ramenkit opgezet.
 

EdK

Forumguru
Nu die antenne nog ff inkorten, lijkt wel een vishengel op je dak.... en neemt alle aandacht weg van je spoiler....
 

CDK

Forumguru
@Der Einser, dat mag niet van de baas aka @Fabi3 ;) En het is uiteindelijk haar auto, met de rest van de modificaties is ze zeer content overigens, van de tuning beleeft ze het meeste plezier zegt ze :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan