Monte Carlo accessoires

Der Einser

Forumguru
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat er iets aan zit te komen, toch @Der Einser? Alleen niet bepaald goedkoop.....
Klopt.
De frontspoiler/lip is te bestellen bij de dealer,... Alleen schrik niet,... €425,- ongespoten ! :nailbiting:
Nog even afwachten voor de rest en eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor de complete kit, een alternatief of afwachten op superskoda. (Bij onze oosterburen ook eens checken inderdaad)

• Leuk
Waarderingen: CDK

nisuthai

Forumguru
Daar kan de prijs misschien wel wat lager zijn zoal door de BTW i.p.v. 21 procent en dan 19 procent.

Dennis78

Forumguru
Mmmmh, vind het een beetje tegenvallen. Had al iets gezien via Skoda Roemenië ( http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/SKODA!ro!!!C!!!/280/cc3.htm?APP=&MGN= )

Maar hier zie ik op de foto geen side-skirts. De beperkt uitgebrachte MC uitvoering van de Fab II had nog wielkastverbreders ed., dat smoelde er mooi. Alleen van die 2 "lullige side "skirts" vind ik zonde.

Staat erbij wat de MC uitvoering extra heeft? (Skirts, zwarte grill + koplamp units, sportstoelen, verlagingsset) ??

Altos

Banned
Staat em goed! Originele gril? Dat carbon look dingetje vind ik niet mooi, ieder zijn ding.

AvB

Senior Member
@Corné: geen idee, ik heb 't kado gekregen van m'n zoon (die werkt in een Skoda garage); even vragen bij de dealer:
artikelnummer 6V0853761A F9R (naam: Kryci Lista)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
@AvB : grill vind ik wel netjes, maar nu steekt het logo op de motorkap wel heel erg af bij de rest. Ook zwart maken zeg ik!!! (Plastidip of nog beter, hoogglans zwart)
De kentekenhouder vind ik persoonlijk minder geslaagd. Beetje vreemd zo out of the blue een Carbon look.

Racebluetje

Senior Member
@MarkyMark een bus plasti dip besteld alles afgeplakt en 3x gespoten fijn spul is het @AvB de letters op de achterklep hebben we er meteen af laten halen vind ik niet echt mooi staan zo hou ik ook niet van stickers of wat dan op de auto :D

Bovenaan Onderaan