Mischa zijn skoda superb

Eltjo

Forumguru
Over deze had ik het, niet mooi? https://www.marktplaats.nl/v/auto-o...aro-leren-geheel-electrische-bestuurdersstoel

Het is natuurlijk een ander uitziende stoel en je hebt ze ook zonder zo’n zijpaneeltje, maar zo Recaro heeft ook juist voor VW en Audi stoelen geleverd voor in de sportievere auto’s. Dit als extra feature.

Wat betreft het aansluiten van een andere? elektrische? leren? (wat heb je nu?) stoel, zou je misschien bij Antara kunnen vragen. Wellicht dat hij jou meer kan vertellen of doorverwijzen. Wel een nette stoel idd.
 

Mischa-superb

Forumguru
Ik vind de stoel wel mooi, maar dan zou ik 2 moeten en een leren achterbank.. en panelen...
Ik wil het compleet hebben..

En zoals die ik plaats stof lijkt zelfs op mijn interieur... dat is mijn doel... alsof het zo hoort

Ik heb nu volledig handmatige stoelen alleen airbag erin
 

Mischa-superb

Forumguru
Vraag, ik heb volledige handmatige stoelen .. nu kan ik 1 losse stoel kopen met memory en elektrische verstelling. Is dit zo in te bouwen en werkend te krijgen zonder veel bijkomende kosten? Op de foto missen er schakelaars maar zitten erbij
 

Bijlagen

  • fe8a848c-377f-4653-bff9-6abf2dbbda3f.jpg
    fe8a848c-377f-4653-bff9-6abf2dbbda3f.jpg
    34,8 KB · Weergaven: 48

Mischa-superb

Forumguru
Dat is balen... ik dacht dat het 1 en ander al voor bereid was onder de stoel... leek mij geweldig aangezien tussen mij en mijn vrouw nogal verschil in stoel positie zit...168cm VS 193cm
 

Eltjo

Forumguru
Jammer. Waar en wat kost die stoel @Mischa-superb ? Misschien iets voor mij ....
Edit : geen leer... zoek ook met verwarming... en minder plakgezeten..

Elektrisch verstelbaar is idd praktisch met 2 berijders. De sleutel kan je aan de stoel-, spiegel-, en BC instellingen koppelen. Dan hoef je alleen de binnenspiegel te verstellen.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Voor 100 eurie kun je natuurlijk wat hobyen als je beetje handig bent.
Zou kunnen kijken of de motoren buiten alle verdere elektronica van de auto aanstuurbaar zijn met een eigen gemaakte kabelboom.
En dan zit ik te denken aan de schakelaars van een plus voorzien ( indien mogelijk) en dan draden zelf leggen naar de motoren.
En met stoelverwarming misschien hetzelfde.
Of als je die nu wel hebt dat die dan wel één op één in over te zetten.
Maar goed zoals gezegd een hobby project dat als het lukt dan niet te duur hoeft te zijn
 

Eltjo

Forumguru
Technisch moet het kunnen om een elektrisch verstelbare stoel te installeren.
Blijft alleen de primaire vraag hoe of waar de instellingen van de geheugenposities worden vastgelegd.
Als dat niet lukt kan je er meteen een streep door zetten.
 

Eltjo

Forumguru
Precies, dat kwam in @EdK ‘s verhaal niet uit de verf. Misschien was hij het ...uhm .... iets met geheugen... vergeten!

Ik keek bij de aankoop van de auto speciaal naar een gebruikte met elektrisch verstelbare stoelen vanwege het kantelbare zitvlak. Achteraf niet echt nodig en ik had met een handverstelbare stoel meer opties gehad om makkelijk een andere stoel te monteren. Alle andere bijkomstigheden worden bij mij bijna niet gebruikt.
 

EdK

Forumguru
Ja hallo....... ik ben elke keer blij dat jullie me citeren, hierdoor weet ik tenminste dat ik EdK heet........
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mischa-superb

Forumguru
Het gaat mij erom dat hij inderdaad net iets meer te verstellen zou zijn, maar die memory zou ook fijn zijn aangezien mijn vrouw flink kleiner is als ik(1 93)
 

EdK

Forumguru
Ben je dan al aan het demonteren @EdK?
Nee zit lekker met me benen languit op tafel met Rum/Cola erbij en wat Stilton kaas en de laptop erbij om jou te antwoorden.
En als je het een andere keer vraagt dan heb ik weer een andere smoes.

Maar als vrouwtje zo klein is dan kan de stoel toch op jouw stand staan en als zij moet rijden leg je een kussen op stoel neer en zet je die houten blokken ff met klitteband weer vast op de pendalen....
Geen draden nodig, geen geheugen dus ook geen hoofdpijn..
 

Mischa-superb

Forumguru
Nou weer een dilemma... velgen zijn verkocht...
Nu heb ik optie uit 3"nieuwe" setjes

Eerste set 18 inch rotor.
Tweede set 19 inch aez
Derde set sq5 19inch

Welke zouden het mooist staan?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220115-120324_Facebook.jpg
    Screenshot_20220115-120324_Facebook.jpg
    1 MB · Weergaven: 49
  • Screenshot_20220115-120348_Facebook.jpg
    Screenshot_20220115-120348_Facebook.jpg
    475,1 KB · Weergaven: 51
  • Screenshot_20220115-120405_Facebook.jpg
    Screenshot_20220115-120405_Facebook.jpg
    440,7 KB · Weergaven: 49

JeSko

Forumguru
Die Sq5 wielen zijn de knapste, echter als je niet gaat verlagen zijn de 18" rotors misschien de beste keuze. Ik heb ook rondgereden op 19 inch zonder verlaging en dat is eigenlijk geen zicht.

20200621_112659_copy_1612x1209.jpg

20200823_111536_copy_1612x1209.jpg

IMG-20200511-WA0016.jpg
 
Bovenaan Onderaan