Mischa zijn skoda superb

Mischa-superb

Forumguru
Ik ben blij met dit forum hoe behulpzaam iedereen is

Maar ik was vanavond de velgen aan het poetsen. En het is 1 kapje die niet helemaal top is... dus ik ga deze fixen.

Dan hoef ik alleen 4 nieuwe stickers van 59mm en dan past het zoals het hoort .
 

Mischa-superb

Forumguru
Velgen liggen klaar voor beter weer... maar nu wil ik het chrome van de grill graag hoogglans Zwart hebben. Iemand tips? Ik denk zelf dat wrappen het beste is... maar ik heb 2 lucht bellen onder het chrome...what to do?
 

JeSko

Forumguru
Ik weet niet of de Sup pre FL ook zo'n fijne grill met dubbele chromen opzetrandjes heeft, maar indien dat het geval is is zo'n grill echt een klere werkje om te wrappen, kan er van meepraten :D het lukt wel maar door de dubbele chromen spijlen heeft de folie heel weinig hechtingsoppervlakte, dat maakt het moeilijk.

Bellen onder je chroom is zowiezo een probleem, je kan er niet over heen wrappen, en ze wegschuren en daarna wrappen is ook geen echte optie, dat komt erdoor. Beste is, als je geen volledig nieuwe grill wilt bestellen, de grill opschuren en natlak spuiten. Denk dat iemand als @s-line daarmee wel raad weet.
 

JeSko

Forumguru
Zo is het bij mij, je ziet goed de dubbele spijltjes door de wrap, hoogglans zwart zit er na 2 jaar nog sterk op.

20201219_152301_copy_1512x2016.jpg
 

brepus13

Forumguru
Misschien lukt het wel met plastidip? Makkelijk aan te brengen en je kan het er altijd nog afhalen als het er niet uit ziet.
 

Mischa-superb

Forumguru
Het gaat alleen de lijst die aan de kap vast zit met het logo erin , en het stripje onderlangs de grill. Dus de lamellen niet.

Ik dacht zelf ook aan spuiten.. maar in het verleden al zo vaak gedaan en wat ik ook deed... schuren gronden kleur lak en blanke lak... mocht niet baten in no time steenslag en het chrome er door... daarom houd het mij ook tegen nog
 

Mischa-superb

Forumguru
Ja zeker mooi, misschien later haha 80eu en dan nog laten versturen... en ik ben niet echt een ster met dat soort pagina's qua taal.. dat maakt het een beetje eng.
 
Bovenaan Onderaan