Mischa zijn skoda superb

Chrisjemol

Forumguru
Ziet er dik uit hoor zo
Zwarte, pre-FL superb met zwarte velgen best nice

deze vind ik ook altijd vet
 

Bijlagen

  • 40496B22-250A-4AC2-BFA9-C06836DF7028.jpeg
    40496B22-250A-4AC2-BFA9-C06836DF7028.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 53

Mischa-superb

Forumguru
Ik ben daar alleen maar heel vroeg in de ochtend of laat in de middag hahha zie je een nieuwe grote gele transit.. dan ben ik dat hahha
 

Mischa-superb

Forumguru
Weer een vraagje, nu zitten de 19 inch eronder en nu heb ik mijn volgende ergernis... de remmerij ziet er niet uit... nu ga ik over een dikke maand alles aanpakken.. voor nieuwe schijven en blokken.. grote beurt... airco service beurtje..
Maar wat zou mooi staan? Qua kleur op de klauwen?
Naaf stukken worden allemaal zilver... anker blad hoogglans zwart...kopse kanten van de schijven ook zilver.

Maar de klauwen. Tja lastig... ik twijfel nogal... of origineel kleur.. dus goud/ messing achtig... of rs blauw of zwart

Alleen ben ik met zwart bang dat het te zwart word met elkaar.... misschien hebben jullie ideeën/ voorbeelden?
 

JeSko

Forumguru
Qua kleur kan alles wel bij je zwarte, die is nu full black dus een kleine touch van kleur moet je echt lekker zelf weten, kies gewoon wat jij zelf de mooiste kleur vind. Zelf heb ik mijn remmen met zwarte Hammerite gelakt, omdat het maar een simpele diesel is wou ik voor mezelf geen remmerij die opviel, maar dat is persoonlijk :)
 

Kanerr

Forumguru
Kleur kan alles, ik ga op mijn Citigo voor brons, maar op de Polo van mijn pa heb ik ze hammerite zilver gemaakt... De CC had Violet paars en op mijn oude Fabia (RIP) waren ze rallye groen :) Dus je kan echt alle kanten op gaan..
 

JeSko

Forumguru
Neen op het forum hier is er weinig animo voor de wat dikkere tuning, nochtans ben ik hier toch echt besmet geraakt met het virus.

Dikke Passat zeg, verbreed staal eronder?
 

Mischa-superb

Forumguru
Ja klopt 8.5j en 9j met 185-45-15 bandjes... de rode rand zat aan de binnenkant velg rand
Basis wat een 2.0 16v gt full options : leer airco elektrische ramen . Stoel verwarming cruise controle... voor een auto uit 91 super luxe hoe krijg je een passat 35i forum gek... nou zo dus.. maak hem mat zwart...
 

JeSko

Forumguru
Das lekkere luxe ja en meer heb je ook niet nodig, die nieuwe snufjes zoals lane assist en dergelijke zeggen mij niks, stoelverwarming cruise control en meer moet dat niet zijn.
 
Bovenaan Onderaan