Mischa zijn skoda superb

Tees

Donateur
*ouch* das een jammere zeg! Das t nadeel van PDC: als je t een keer niet hebt, dan denk je soms toch nog dat je het wel hebt...

Idd beste bij de sloop zoeken, ook even kijken bij demontageauto's, de meeste auto's hebben ze nog niet uit elkaar gehaald, dan kan je dat zelf doen (voor minder geld uiteraard)
 
Laatst bewerkt:

Mischa-superb

Forumguru
Ja die doet mij zeer, ben zelf nog op het werk dus ik heb het ook nog niet in het echt gezien.. komt ook wel weer klaar... vind het minstens zo sneu voor mijn vriendin.. die zit er echt doorheen.. was zo bang dat ik boos zou worden.... maar ja het is gebeurt en ze deed het niet expres
 

ertromp

Forumguru
Je zou ook Klein Gunnewiek in Groenlo eens kunnen bellen die heeft ook veel Skoda / VAG onderdelen van schade auto's
 

JeSko

Forumguru
vind het minstens zo sneu voor mijn vriendin.. die zit er echt doorheen.. was zo bang dat ik boos zou worden.... maar ja het is gebeurt en ze deed het niet expres

Gereageerd als een echte man, zou voor mij ook effe slikken zijn maar zoiets doet niemand met opzet, boos worden helpt niemand vooruit.

Succes met de afhandeling!
 

Tees

Donateur
Als ie zegt dat het speakertje kapot is, zal het speakertje wel kapot zijn ;)
Volgens ETKA is t onderdeelnummer daarvan 8E0919279, en zou ie in de dakhemel zitten, links achterin, nummer 3 op de tekening.
e0a584e533db94d72560c1d951dd385a.jpg


Plaatje is wel van een sedan, maar kan geen andere code voor de combi vinden, dus neem aan dat die hetzelfde is?
 

Eltjo

Forumguru
Doet de pdc het even niet, heb je gelijk schade.. das mooi klut!
Dat was bij mij ook de overweging om het bij het vakantieadres evt. bij de dealer te halen, maar heb dat niet gedaan omdat ik met een weerstandje het systeem visueel weer werkend kreeg. Later de Ali speaker geplaatst.

Overigens heb ik ook mijn linker achterlicht (minder) kapot gereden. De PDC piepte sowieso omdat ik langs een muur naar achteren reed. Er stond echter ook een paal met verkeersbord.

Lastig bij te komen met de handige maar dikke kluiven van me, maar is te doen.
Zie hier de link naar het topic
https://www.skodaforum.nl/forum/i/storing-pdc.35769/#post-904061
 
Laatst bewerkt:

Mischa-superb

Forumguru
Als ie zegt dat het speakertje kapot is, zal het speakertje wel kapot zijn ;)
Volgens ETKA is t onderdeelnummer daarvan 8E0919279, en zou ie in de dakhemel zitten, links achterin, nummer 3 op de tekening.
e0a584e533db94d72560c1d951dd385a.jpg


Plaatje is wel van een sedan, maar kan geen andere code voor de combi vinden, dus neem aan dat die hetzelfde is?

Rechts achterin zit hij haha heb hem er uit hahha
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Mischa-superb

Forumguru
Ik zit te denken om mijn velgen te verkopen en wil eigenlijk naar zwarte velgen in 18 of 19 inch ... mocht iemand hier wat in zien van een ruil of zo.. ik hou mij aanbevolen
 

Mischa-superb

Forumguru
Lange tijd stil geweest, auto is momenteel niet echt prio momenteel... maar heb wel weer werkende parkeer sensoren! Luidspreker via Ali en alles werkt weer

Wil nu mijn verlichting toch aanpakken.. twijfel alleen aan led.. en misschien toch gewoon xenon...
En las net al iets over de stoelen van de s2 en ik zit met het zelfde probleem.. zou inderdaad wel audi a6 stoelen willen plaatsen.. ik begreep dat dat moest passen.. maar past een achterbank ervan ook?
 
Bovenaan Onderaan