Mischa zijn skoda superb

VAG-man

Forumguru
Ik dacht dat het verleden tijd was om logo's te jatten.:pieker:
Hoe dan ook blijf met je jatten van andermans spullen af!
 

Mischa-superb

Forumguru
Vandaag een middag vrij, en die eens door gebracht bij mijn oud collega die een poets bedrijf heeft.
Onze superb eens aangepakt.
Eerst gewassen met de juiste producten.
Daarna volledig gekleid.. ongelofelijk wat een troep je nog verwijderd, daarna in 2 stappen gepolijst.. van bijna grijs naar weer zwart gegaan... 20210303_183801.jpg 20210303_183816.jpg 20210303_183801.jpg 20210303_183816.jpg
 

hemi24

Forumguru
Ziet er weer goed uit!

GlasGarage Veendam; je werk neem ik aan?
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Dik! Dus je hebt enkel het middenste deel van de lamp bedekt met folie? Of lees ik het nu fout? Welke folie heb je gebruikt?

Grt Jesko
 

Mischa-superb

Forumguru
Ja klopt, alleen het witte gedeelte . Dit is gewoon raam folie, hoe lang het goed blijft is afwachten maar goed, ik kwam dit al een keer tegen op een foto en vond dat smoke wel erg mooi.
 

Eltjo

Forumguru
@Mischa-superb Jouw logo zal niet gejat zijn, maar er spontaan af gevallen. Ik was hem ook aan de achterkant plotseling kwijt. En dat logo was niet echt mooi meer, ook al was die met de terugroepactie al eens vervangen.

Ik had nog een zwart-chrome logo sticker liggen van een setje van Ali. Gekocht in een setje met naafdop logo’s voor op mijn winterwielen. Een simpel setje van € 4,50, maar op de naafdoppen zien ze er na een paar seizoenen nog goed uit.
Mooie wagen trouwens met nette wintervelgen, net gewassen?
 

Mischa-superb

Forumguru
Nou ja nu nieuwe logo's nog mooier ook.

Maar ja ik was hem wekelijks. Lang niet zo blij met een auto geweest.

Ik ben nu begonnen met de zoektocht naar een paar mooie zomer wielen.
 

Mischa-superb

Forumguru
Zo er zijn weer enkele updates...1 nog onderweg, Namelijk een nieuwe voorruit die volledig met folie word geplakt nog met 70% doorlaat. Plaatsen doe ik zelf, tenslotte is het mijn werk.
En hebben nieuwe velgen... gewoon nette 18 inch met vredestein bandjes in 235-40-18
Velgen zijn origineel voor een passat cc
20210526_205525.jpg
 

JeSko

Forumguru
Tof dat je in NL de voorruit mag tinten, in BE mag het niet dacht ik. Vette velgen, staan er stoer onder!

Stickertje geplakt ook ziet mijn oplettend oog? ;)

Screenshot_20210526-214929_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Erg mooi, de Daytona's! Altijd 1 van mijn favoriete oem wielen geweest.

Ben wel benieuwd naar je voorruit. Wordt het zo een blauw/paars kleurende anti uv folie of een 'normale'?
 
Bovenaan Onderaan