Mischa zijn skoda superb

Turbo Harry

Actief lid

Mischa-superb

Forumguru
Inmiddels enige tijd verder, het blijft gewoon op peil nu...
Vanavond de sproeier kapjes gewrapt
Alleen het dunne lijstje om de grill heen
 

Bijlagen

  • 20220318_201006.jpg
    20220318_201006.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 21

Tees

Donateur
Groot verschil altijd, zo'n toch relatief klein detail! Ik heb zelf niks tegen chroom, maar dit is ook wel strak zo!
 

Mischa-superb

Forumguru
Ik zelf ook niet hoor, maar als ik dan een auto zie rijden die alles zwart heeft vind ik dat zo vet.. dus ja dan de stap naar gemaakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mischa-superb

Forumguru
Ik heb weer iets vaags .. de kachel blaast bijna alleen koude lucht, tot ik de kachel op 27 graden zet dan word het warm tot heet... maar op bijvoorbeeld 23 graden blijft het lucht uit de roosters koud.
 

MaxN

Donateur
Volgens mij heb ik dit weekend de Superb met je vrouw achter het stuur gespot op de Sorghvlietlaan. Het was een nogal zwarte Superb die tegemoet kwam, viel wel op tussen de best wat Superbs die er rond rijden.
 

Mischa-superb

Forumguru
Dat kan erg goed haha, die rijd overal hahha
Maar klopt ze rijden hier veel rond.

Ik begin alleen te twijfelen of hij moet blijven... omdat het een diesel is... dat verschil is zo klein aan het worden en we reden al niet super veel...
Zou graag dan wel weer een superb terug willen, zelfde type alleen twijfel ik over de motoren...

Maar goed volgende week donderdag eerst de grote beurt plus nieuwe remmen voor en een nieuwe apk. Daarna kunnen we er eerst tegen aan... en rustig na denken
 

Chrisjemol

Forumguru
Dat zeker. Maar in belgie is benzine €1,80 en diesel is hier €2,02
Reden om diesel te rijden gaat pas in bij hoge km stand… gezien de wegenbelasting hier in NL voor diesel 3x hoger is dan benzine
 

Kanerr

Forumguru
Helaas wordt de diesel weggepest. Diep in mijn hart ben ik een dieselaar, maar om exact dezelfde redenen als Chris kan ik het me niet permitteren om een diesel te rijden ivm km's per jaar..
 

Mischa-superb

Forumguru
Ja het gaat hier nergens meer over.
Nou ja zien het wel. As donderdag eerst een nieuwe apk plus grote beurt en nieuwe remmen voor een ik ga gelijk de klauwen en dergelijke netjes maken
 
Bovenaan Onderaan